Garnizoana call-center
„Ma tot suna unul, «Missed Calls», e agent secret sau ceva?“ Intrebarea, intrata in circuitul glumelor de pe internet, era una la care foarte tinerii operatori de call-centere de la jumatatea anilor ‘90 trebuia sa fie in masura sa raspunda fara sa se amuze si fara sa-si piarda rabdarea.
Carierele multor tineri studenti au inceput in call-centerele care pe atunci proliferau in Romania atat ca afacere cat se poate de profitabila pentru proprietarii unor astfel de firme, cat si pentru companiile multinationale care alegeau sa-si externalizeze serviciile de call-center in tari ca India, Rusia, China, Ucraina sau Romania. Pe atunci, putine firme de call-center aveau clienti romani, iar Romania se situa, dupa unele estimari, in top 10 la nivel mondial ca furnizor de asemenea servicii.
Click aici pentru a citi materialul.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












