Croitorul Jolidon

Postat la 06 octombrie 2009 30 afişări

Una dintre putinele companii romanesti care isi permiteau in 2007 sa aspire la statutul de multinationala era Jolidon, producatorul clujean de lenjerie condus de Gabriel Cirlig.

Incepand din 2000, Cirlig a inceput sa-si extinda afacerea in strainatate, mai intai in Ungaria, apoi in Italia, apoi in Franta, unde in 2003 avea deja doua reprezentante, la Paris si la Lyon. Apoi a cumparat cel mai mare concurent local, Argos, iar la inceputul lui 2007 a preluat doua branduri italiene, Infiore si Chiaro di Luna. Cirlig sustinea ca la originea acestei indelungate aventuri a stat un orgoliu personal: "Dupa Revolutie, ca roman, mi-am dorit sa am demnitatea altor natii", spunea el in interviul pentru BUSINESS Magazin.

Click aici pentru a citi continuarea materialului.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
comert,
Jolidon,
Gabriel Carling
/actualitate/afaceri/croitorul-jolidon-4959150
4959150
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.