Consum de criza

Postat la 06 octombrie 2009 15 afişări

Scaderea apetitului pentru consum a afectat mai intai locuintele si masinile, apoi s-a extins si la listele curente de cumparaturi

Studiile din primele doua luni ale anului aratau ca daca banii alocati pentru alimente, alcool si tutun nu sunt mai putini, doua treimi dintre consumatorii romani sustineau ca isi reduc cheltuielile pentru mobila, decoratiuni interioare, imbracaminte si accesorii vestimentare.

Psihologii consultati de BUSINESS Magazin au explicat ca exista trei resorturi care determina modificari in comportamentul de consum pe timp de criza: influenta mass-media, legea imitatiei si atentia la ce se intampla in tarile mai afectate de criza.

Click aici pentru a citi continuarea materialului.www.businessmagazin.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Comert,
consum,
criza
/actualitate/afaceri/consum-de-criza-4961007
4961007
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.