Infograficul săptămânii: Spaimele din farfurie

Autor: Dorin Oancea Postat la 04 noiembrie 2011 82 afişări

Într-o lume din ce în ce mai procupată de ceea ce mănâncă, atitudinea consumatorului este un puternic instrument de marketing.

Iar atitudinea consumatorului se schimbă, este dinamică şi preocupată nu numai de cantitate sau calitate, ci şi de bunăstarea animalelor sau de aspectele de mediu.

Prezenţa chimicalelor, pesticidelor şi toxinelor, alături de intoxicaţiile cu bacterii şi bolile induse de dietă sunt principalele riscuri asociate cu hrana pentru cetăţenii europeni chestionaţi în 2010. Interesante sunt şi răspunsurile pe ţări, unde se pot desluşi influenţe culturale sau de educaţie.

VEZI MAI JOS SI ALTE INFOGRAFICE

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Infografic,
mancare,
marketing,
consum
/special/infograficul-saptamanii-spaimele-din-farfurie-8912224
8912224
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Dezvoltatorii vor lua în vizor hotelurile vechi pentru a le demola şi pentru a dezvolta hoteluri şi blocuri noi. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.