LIVE: ZF Cei mai mari jucatori din economie. Timpul actiunii 2021

Laurenţiu Tulvan, Danone România: Cea mai emoţionantă experienţă a fost întâlnirea cu fiul fondatorului mărcii Danone

Autor: Ioana Mihai, Razvan Muresan Postat la 25 mai 2012 186 afişări

Laurenţiu Tulvan este, la numai 39 de ani, directorul industrial al Danone România. El este unul dintre cei 100 de tineri manageri pe care BUSINESS Magazin îi oferă României în ediţia a şaptea a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP, care va apărea în 28 mai.

BUSINESS Magazin: De cât timp lucraţi în firmă şi cum aţi decis să acceptaţi o poziţie în cadrul companiei?

Laurenţiu Tulvan, Danone România: Lucrez de 12 ani la Danone. Ca orice tânăr, mi-am făcut încă din timpul facultăţii o idee despre cum mi-aş fi dorit să fie mediul de lucru. În 2000, la doar 27 de ani am avut ocazia de a mă întâlni cu ceea ce mi-am imaginat şi asta a fost o mare oportunitate pentru mine.

BUSINESS Magazin: Există vreun moment în cariera dvs. pe care îl consideraţi cu deosebire memorabil dintr-un anumit punct de vedere?

Laurenţiu Tulvan, Danone România: Cea mai emoţionantă dintre experienţe a fost întâlnirea cu Daniel Carasso, fiul lui Isaac Carasso, fondatorul mărcii Danone. Numele brandului Danone - "Le petit Danon" vine tocmai de la numele de alint al lui Daniel, care a fost ulterior fondatorul companiei din Franţa şi care a fost aproape de această afacere până în 2009 când avea venerabila vârstă de 103 ani. Timp de doi ani de zile, cât am lucrat ca manager de performanţă la Paris, pentru că aveam biroul la acelaşi etaj, am avut ocazia să-l întânesc deseori la cantină sau în lift şi să vorbim despre ce se întâmplă în România şi nu numai. Viziunea, nivelul de înţelegere, calmul, modestia cu care vorbea m-au impresionat şi m-au marcat extraordinar de mult.

BUSINESS Magazin: Câţi oameni aveţi în subordine şi care este bugetul pe care îl administraţi?

Laurenţiu Tulvan, Danone România: Departamentele pe care le conduc acoperă domenii precum: producţia, calitatea, mentenanţa, investiţiile şi materiile prime şi însumează o echipă de 190 de oameni cu nivele de pregătiri diferite: de la muncitori necalificaţi, operatori, până la managerii de procesare, mentenanţă sau investiţii.

BUSINESS Magazin: Aţi cochetat vreodată cu ideea de antreprenoriat?

Laurenţiu Tulvan, Danone România: Da, şi încă mai "cochetez" cu vreo 2 -3 idei, iar cand va fi momentul, o voi face cu siguranţă. Sunt idei care au nevoie de experienţă pentru a se dezvolta dar în egală măsură trebuie ca şi eu să mă simt pregătit.

BUSINESS Magazin: Unde vă vedeţi peste 10 ani?

Laurenţiu Tulvan, Danone România: Conducând o afacere şi o echipă - de ce nu? - una personală.

Urmărește Business Magazin

citeste si:

/lideri/laurentiu-tulvan-danone-romania-cea-mai-emotionanta-experienta-a-fost-intalnirea-cu-fiul-fondatorului-marcii-danone-9655469
9655469
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: De ce în Bucureşti nu se pot organiza mai multe concerte sau evenimente sportive, politice, sociale şi chiar economice. O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.