Cele mai puternice femei din România: Alina Istoc, Carmeuse Holding România

Autor: Ioana Matei Postat la 20 mai 2013 1173 afişări

Alina Istoc lucrează din 2003 în cadrul subsidiarei locale a grupului belgian Carmeuse, unul dintre cei mai mari producători de var din lume, potrivit profilului său de pe reţeaua de socializare de business LinkedIn.



Alina Istoc este una din eroinele Catalogului "200 cele mai puternice femei din business", care va fi lansat în curând, si ale galei "Woman in Power" (19 martie 2014).



CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN ROMÂNIA - EXCLUSIV

Dacă iniţial ocupa numai funcţia de CFO, în prezent este şi country coordinator pentru Carmeuse Holding România, fiind de asemenea membră în consiliul de administraţie al companiei.

Despre cele mai dificile momente din carieră, Alina Istoc spune că cel mai probabil au fost acelea în care a trebuit să aleagă între viaţa de familie şi cea profesională. „Am încercat mereu să găsesc un echilibru între cele două, însă acesta este foarte fragil, este un adevăr pe care îl recunosc cu sinceritate", spune Alina Istoc, arătând că au existat momente în care a sacrificat într-o oarecare măsură viaţa de familie. „Dar familia este un mediu tolerant şi te motivează să mergi mai departe", completează Alina Istoc. Ea mai spune că obiectivul său pe termen lung este dezvoltarea personală continuă, având în vedere că şi mediul în care trăim se află în continuă mişcare. „Un alt target este flexibilitatea, căci, după cum spune şi Alvin Toffler (celebru scriitor american, cunoscut pentru cărţi precum «Şocul viitorului» sau «Al treilea val» – n. red.), adaptarea este caracteristica principală a civilizaţiei", explică Alina Istoc.


Cea mai bogată femeie din România

Cele mai puternice femei din România: Dorothy Constantin, High Fashion Concept (Victoria 46, Day & Night, Petit's, The Code)

Cele mai puternice femei din România: Ioana Lemnaru, Mercedes-Benz România

Cele mai puternice femei din România: Camelia Şucu, Class Living

Cele mai puternice femei din România: Irina Schrotter, Casa de modă Irina Schrotter

Cele mai puternice femei din România: Cristina Bâtlan, Musette


Business Magazin lanseaza cea de-a doua ediţie a catalogului dedicat celor mai puternice femei din mediul de afaceri romanesc. De această data, 200 cele mai puternice femei din business cuprinde 200 de nume reprezentative, din pozitii-cheie de conducere, precum CEO, CCO, directori generali, economici, antreprenori, consultanti sau Country Manageri. Au reusit sa castige, in timp, admiratia si recunoasterea propriei valori pentru ca apoi sa preia pozitii importante de conducere. Femeile de afaceri din Romania valideaza propriul succes prin cifre de afaceri ce le pozitioneaza pe primele locuri in topuri.

De la an la an, numarul lor este tot mai mare, iar notorietatea si aprecierea de care se bucura nu sunt altceva decat recunoasterea valorii la purtator, un simbol pe care Business Magazin il sustine si il sprijina permanent.

Pentru ca au demonstrat perseverenta, profesionalism, curaj si maxima implicare, femeile antreprenor au reusit consolidarea unei cariere bazata pe dinamism, actiune si permanenta dedicare. Câteva dintre numele pe care cititorii Business Magazin le pot regăsi în paginile catalogului sunt: Irina Schrotter, Camelia Sucu, Aneta Bogdan, Carmen Adamescu, Maria Grapini, Rucsandra Hurezeanu, Violeta Ciurel, Amalia Nastase, Cristina Batlan , Irina Socol, Monica Iavorschi, Adina Pascu, Andreea Mihai, Georgeta Serban, dar şi multe altele.

Catalogul este disponibil de pe data de 11 martie în reţelele de distibuţie a presei Inmedio şi Relay la preţul de 35 lei.

Pentru a vedea unde sunt toate locaţiile Inmedio şi Relay click aici

Comandă online catalogul AICI.

Urmărește Business Magazin

/lideri/cele-mai-puternice-femei-din-romania-alina-istoc-carmeuse-holding-romania-10888906
10888906
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.