Deşi pandemia a afectat puternic opţiunile românilor în materie de hobby-uri şi petrecere a timpului liber, limitând interacţiunea socială, cei mai mulţi au ales să stea în siguranţa şi confortul propriului cămin pentru a urmări mai multe filme şi seriale, pentru a-şi petrece mai mult timp cu familia sau pentru a citi cărţi, arată datele unui studiu realizat de ING Bank România cu ocazia lansării noii direcţii de brand – do your thing – la nivel local, şi care a urmărit în ce mod românii s-au adaptat noilor realităţi aduse de pandemie, dacă simt că au mai mult timp pentru ei, şi cum şi-au reevaluat priorităţile. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.