MULTINATIONALE ROMANESTI
Liviu Voinea, directorul executiv al Grupului de Economie Aplicata, enumera trei factori responsabili pentru numarul mic de achizitii facute in strainatate de firmele romanesti:
1. capitalul local este insuficient pentru extinderea in strainatate a unei afaceri;
2. randamentul capitalului este mai mare in
3. marile averi in
Totusi, numarul firmelor romanesti care au birouri de vanzari in strainatate creste de la an la an, iar declaratiile de intentie privind extinderea peste granite a unor afaceri, mai ales in tarile vecine, se inmultesc. Printre exemple se numara retaileri ca Mobexpert, Domo, Romstal, Elvila, Flamingo sau Leonardo si companii din alte industrii, ca Policolor, La Fantana, Softwin, TotalSoft sau Neogen.
Ultimul exemplu de extindere ar fi trebuit sa fie cumpararea de catre firma Cuprom a producatorului de cupru RTB Bor din
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro