Magazinele care umbla dupa clienti
Daca nu vine clientul la magazin, vine magazinul la client. Cu camionul. Dupa lapte, inghetata sau alte alimente a venit acum si randul articolelor vestimentare sa vina cu masina cat mai aproape de locul unde se afla cei ce ar putea fi interesati sa le cumpere.
Multe firme producatoare de articole de imbracaminte din SUA considera ideea de a-i iesi in drum clientului foarte buna, apeland si la retele sociale online pentru a-si face cunoscut traseul. Principalul motiv invocat este acela al apropierii de cumparator, caruia i se ofera o experienta mai placuta decat mersul la magazin sau comandarea produselor online. Camioanele incarcate cu haine si accesorii de la creatori apreciati se opresc fie la festivaluri unde se aduna multa lume, fie in locuri cu vad, cum ar fi Times Square din New York.
Unii creatori sunt atat de incantati de idee, incat se gandesc chiar sa organizeze adevarate parade de moda pe platforme-remorca in zone cu trafic intens, ca mallurile sau campusurile universitare.
Succesul unor asemenea idei, sustin reprezentantii firmelor, vine din faptul ca lumea s-a saturat in general sa mai cumpere imbracaminte sau accesorii din magazinele traditionale, iar daca marfa i se prezinta intr-un mod nou, ciudat si amuzant, atunci va tinde sa o cumpere, chiar daca ea nu difera de cea disponibila la un magazin clasic. Alt domeniu inspirat de magazinele alimentare pe roti este cel al aparatelor de fitness, duse si ele la clienti in camioane in care acestia pot intra ca sa le probeze si sa discute cu experti in materie de fitness asa cum nu o pot face la magazin.
Pentru firmele care aleg sa-si vanda marfa din camion, aceasta modalitate de comert ofera si avantajul flexibilitatii, caci masinile isi pot schimba rapid traseul daca intreprinzatorii afla ca undeva pe drum se organizeaza, de exemplu, un festival unde vine suficienta lume care le-ar putea cumpara produsele. In plus, cum criza i-a facut pe oameni sa-si piarda placerea de a vana diverse articole prin magazinele obisnuite, aparitia unui camion cu marfa imbietoare in drumul lor ii face mai dispusi sa cumpere pe loc
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro