Marketing cultural cu Charles şi Camilla

Autor: Loredana Fratila-Cristescu Postat la 23 februarie 2013 59 afişări

Aşa se ţese istoria: o importantă lucrare care ilustrează momentele cuceririi normande a Angliei a fost recent terminată de o echipă de voluntari ce i-a redat finalul considerat pierdut.

Lucrarea - Tapiseria de la Bayeux - a fost comandată acum aproape o mie de ani de către episcopul Odo de Bayeux, fratele vitreg al lui Wilhelm Cuceritorul, pentru a marca victoria acestuia din bătălia de la Hastings din 1066 şi lucrul la ea a durat aproape zece ani.

Tapiseria păstrată până azi se termină însă înainte de momentul încoronării, drept pentru care o echipă de voluntari coordonată de nişte artişti a adăugat momentele lipsă, încheind cu sosirea lui Wilhelm la Londra pentru încoronare. La noile scene ale tapiseriei au lucrat 416 persoane, inclusiv prinţul Charles şi soţia sa Camilla, ducesa de Cornwall.

Urmărește Business Magazin

/arta-si-societate/marketing-cultural-cu-charles-si-camilla-10590483
10590483
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Dezvoltatorii vor lua în vizor hotelurile vechi pentru a le demola şi pentru a dezvolta hoteluri şi blocuri noi. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.