B-dul Elisabeta colt cu ... WAC
Nu le curata toata ziua de praf, nu le scoate la plimbare in duminicile insorite si nici nu se plimba pe bancheta din spate, citind ziarul. In schimb, le "vitaminizeaza" la maxim, iar apoi le stoarce de ultimele picaturi de energie. E greu sa fii masina lui Daniel Onoriu.
Acum vrea sa lase in urma toate povestile despre cel mai vitezist roman si urmareste sa devina o legenda a sportului cu motor la nivel mondial.
Daca il asculti pe Daniel Onoriu cand vorbeste despre obiectivele sale, unele mai mult decat ambitioase, iti dai seama, subit, ca vorbeste cat se poate de serios. Isi cunoaste limitele, desi sunt undeva departe de tot, si cred ca a trecut pe langa ele de cateva ori in mare viteza. Isi cunoaste posibilitatile si ambitia si este absolut convins ca poate concura, peste cativa ani, in Campionatul Mondial de Raliuri (WRC).
Pana acolo insa e un drum lung si anevoios: mai are multe speciale de castigat la Cluj, Brasov sau alte etape din Campioantul de Raliuri al Romaniei (CRR), mai are destui piloti romani de invins (desi numarul lor scade cu fiecare etapa) si, poate cel mai dificil, trebuie sa-si atraga sponsori foarte puternici langa el. Daca va reusi sau nu, ramane de vazut. Pentru el insa, e doar o chestiune de timp si motivatie. "Nu sunt dependent de viteza sau adrenalina, dar asta e viata mea. Alti oameni picteaza sau canta, eu concurez. Toata existenta mea s-a invartit in jurul competitiilor de viteza. Masina si circuitele sunt locul meu de munca."
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro