Petreceri şi recompense = angajaţi fericiţi ?

Autor: Matei Postat la 24 august 2012 546 afişări

Capacitatea de motivare a angajaţilor este una dintre cele mai importante abilităţi pe care ar trebui să le aibă un antreprenor. Potrivit unui studiu publicat de ediţia electronică a publicaţiei Time, există câteva aspecte esenţiale de care un CEO ar trebui să ţină cont în relaţia cu angajaţii:

1. Laudele: toată lumea le vrea şi nu costă nimic: laudele făcute oricărei îmbunătăţiri pot să ducă compania foarte departe, mai ales dacă sunt făcute angajaţilor în prezenţa întregii echipe.

2.Scăpaţi de managerii de proiect: îndepărtând supervizorii şi managerii de proiecte, angajaţii vor lucra mai bine în echipă.

3. Transformaţi ideile voastre în ale lor : oamenii urăsc să li se spună ce să facă, de aceea este bine ca în loc ca angajatorul să ceară în mod direct anumite lucruri angajaţilor, să îi aducă la punctul în care să creadă că ideea a fost de fapt a lor. "Aş vrea să faci următorul lucru" se transformă astfel în "Crezi că e o idee bună să facem asta?"

4. Nu criticaţi şi nu corectaţi niciodată: nimeni nu vrea să audă că a făcut ceva greşit. Dacă vreţi să de-motivaţi pe cineva, procedaţi astfel. O abordare indirectă este de preferat în cazul celor care trebuie să îşi îmbunătăţească munca. Este indicată o conversaţie care să conducă la găsirea soluţiilor care ar putea să pornească de la întrebarea: "Ai idee despre cum s-ar putea rezolva asta în mod diferit?"

5. Transformaţi pe toată lumea într-un leader: evidenţiaţi performanţele angajaţilor de top pentru a-i transforma în exemple pentru ceilalţi. Veţi ridica astfel ştacheta, iar ceilalţi angajaţi vor fi motivaţi să se ridice la nivelul aşteptărilor.

6. Luaţi masa cu un angajat o dată pe săptămână: surprindeţi-vă astfel plăcut angajaţii, este o modalitate de a le arăta că le observaţi şi apreciaţi munca.

7. Oferiţi mici recompense: acestea pot veni în multe forme, fie că lăudaţi pe cineva într-o şedinţă, organizaţi concursuri sau jocuri şi păstraţi la vedere rezultatele; sau oferiţi mese gratuite, trofee, servicii spa; recunoaşterea este esenţială.

8. Organizaţi petreceri: lucrurile făcute în grup pot să va ducă departe, Un picnic organizat de companie, petreceri aniversare, un happy hour - nu aşteptaţi sărbătorile pentru a organiza activităţi de acest gen, organizaţi pe toată perioada anului evenimente recreative pentru a aminti angajaţilor că ar trebui să fie uniţi.

9. Fiţi alături de angajaţi la bine şi la rău: împărţiţi cu ei recompensele…dar şi eşecurile. Când companiei îi merge bine, sărbătoriţi, e cea mai bună modalitate de a lăsa pe toată lumea să ştie că sunteţi recunoscători pentru munca depusă. Dacă aveţi parte de eşecuri, împărtăşiţi-le. Dacă aşteptaţi performanţe, echipa merită să ştie unde se plasează compania. Fiţi oneşti şi transparenţi

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
angajati,
petreceri,
cadouri
/analize/resurse-umane/petreceri-si-recompense-angajati-fericiti-9976484
9976484
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Top 10 cele mai căutate joburi. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.