Top 50 cele mai valoroase branduri ale lumii
Anul pandemiei a adus schimbări şi în importanţa anumitor produse din viaţa oamenilor. Am cumpărat poate mai puţine haine şi ne-am orientat mai degrabă spre achiziţia unui scaun de birou, de pildă. Aceste modificări de consum se văd şi în felul în care sunt percepute brandurile lumii şi, implicit, în valoarea acestora.
Urmărește Business Magazin

-
Investitorii alimentează o nouă febră a aurului
-
Cum vede inteligenţa artificială impactul economic al lockdownurilor
-
Cât de mult se inovează în lume?
-
Accelerare spre borna de 1.000 de miliarde
-
Proprietar sau chiriaş în Europa: Cum a evoluat într-un deceniu piaţa proprietăţilor imobiliare din Uniunea Europeană?
-
Top 50 cele mai valoroase branduri ale lumii
-
Vă mulţumim că ne-aţi citit şi în 2020 - în format digital şi print continuăm în 2021!
-
Cum arată viitorul muncii, aşa cum îl văd liderii businessului global