Zuckerberg, Facebook: Migraţia utilizatorilor spre telefoanele mobile a dus la schimbarea strategiei
Compania americană Facebook, care deţine cea mai mare reţea socială din lume după numărul de utilizatori - aproximativ un miliard, a fost nevoită să facă schimbări şi să caute metode de a afişa reclame pe telefonul mobil după ce utilizatorii au început să utilizeze tot mai mult smartphone-urile şi să renunţe la a accesa reţeaua socială de pe desktop-uri
Compania americană Facebook, care deţine cea mai mare reţea socială din lume după numărul de utilizatori - aproximativ un miliard, a fost nevoită să facă schimbări şi să caute metode de a afişa reclame pe telefonul mobil după ce utilizatorii au început să utilizeze tot mai mult smartphone-urile şi să renunţe la a accesa reţeaua socială de pe desktop-uri, a declarat într-un interviu pentru publicaţia americană Wired Mark Zuckerberg (foto), fondator şi CEO al Facebook.
„Construisem un business foarte frumos, care crescuse până la câteva miliarde de dolari afişându-le utilizatorilor care foloseau un desktop reclame doar pe coloana din dreapta a paginii”, a spus Zuckerberg. Dar astfel, Facebook nu făcuse altceva decât să evite riscul unui eşec neabordând „problema grea de a ne da seama cum să facem reclamele suficient de bune pentru a se integra cu experienţa utilizatorilor. Dar pe telefoane mobile nu există loc pentru o coloană dedicată pentru reclame. Am fost forţaţi să ne gândim cum să ne facem businessul într-un mediu mobil”.
Întrebat dacă Facebook va alege să-şi supere „sponsorii” pentru a le face pe plac utilizatorilor care se plâng de reclame, Zuckerberg a răspuns afirmativ. El a susţinut că în prezent Facebook afişează o reclamă la fiecare 10 sau 15 postări ale „prietenilor” utilizatorului. Zuckerberg a apărat şi sistemul de prioritizare al conţinutului folosit de Facebook, care face ca unele mesaje postate să nu fie văzute de toţi prietenii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro