Volkswagen atacă Dacia cu un nou brand low-cost

Postat la 11 octombrie 2012 14 afişări

Grupul german Volkswagen intenţionează să copieze succesul Dacia, marca ieftină a Renault, şi să lanseze un brand auto cu preţ scăzut în al treilea trimestru din 2015, scrie revista germană Auto Bild.

Volkswagen atacă Dacia cu un nou brand low-cost

Volkswagen vrea să lanseze iniţial trei modele diferite, cu preţuri între 6.000 de euro şi 8.000 de euro.

Pieţele cele mai importante pentru noul brand ieftin al Volkswagen ar fi China, India şi Rusia, dar maşinile ar urma să fie vândute şi în România, scrie Auto Bild într-un articol intitulat "Volkswagen atacă Dacia: Noul brand low-cost din Wolfsburg".

Grupul german ar putea produce automobilele în China sau India.

Şeful de vânzări al Volkswagen, Christian Klingler, a declarat, în septembrie, la Salonul Auto de la Paris, că grupul analizează variante pentru a intra pe segmentul maşinilor cu preţ redus, dar a adăugat că nu s-a luat nicio decizie.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Volkswagen,
Dacia,
Renault
/actualitate/volkswagen-ataca-dacia-cu-un-nou-brand-low-cost-10195467
10195467
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Cât câştigăm din businessul NATO. O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.