Veste proastă pentru utilizatorii Facebook: schimbarea care va testa răbdarea tuturor

Autor: Ioana Matei Postat la 31 iulie 2013 293 afişări

Dacă sunteţi deranjaţi de anunţurile publicitare existente deja pe paginile Facebook, pregătiţi-vă pentru mai rău. Reţeaua socială urmează să îşi crească veniturile printr-o modificare ce va testa răbdarea utilizatorilor.

Veste proastă pentru utilizatorii Facebook: schimbarea care va testa răbdarea tuturor

Reclame video de 15 secunde vor rula în newsfeedul tuturor chiar de la sfârşitul acestui an, potrivit Bloomberg. 

Facebook ar urma să ceară între un milion dolari şi 2, 5 milioane dolari pe zi pentru fiecare reclamă publicată. Preţul variază în funcţie de publicul ţintit  şi numărul de persoane incluse în acesta. Deşi acesta nu este doar un zvon, reprezentanţii Facebook au refuzat să comenteze. Preţul reclamelor este comparabil cu cele difuzate la cel mai important eveniment sportiv american, campionatul Superbowl. În 2013, 30 de secunde la Super Bowl costau patru milioane dolari, iar acesta este considerat cel mai scump spaţiu de difuzare pentru difuzarea de publicitate. Un reprezentant al Facebook a declarat într-o discuţie cu investitorii din 2012 că aceasta nu este o comparaţie relevantă având în vedere faptul că numărul de vizualizări pe reţeaua socială va fi de trei ori mai mare decât cel posibil la Superbowl.

Cele 15 secunde de autoplay din newsfeed sunt similare celor care apar acum pe platforma YouTube şi vor fi difuzate de trei ori pe zi, potrivit  Bloomberg. În medie, Facebook are circa 699 de milioane de vizitatori zilnici, potrivit celui mai recent raport publicat de reţeaua socială. Se aşteaptă o serie de reacţii negative din partea acestora. Acesta este de fapt motivul pentru care CEO-ul Facebook, Mark Zuckerberg, a amânat  de două ori introducerea de reclame video.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
facebook,
utilizatori,
schimbare,
crestere
/actualitate/veste-proasta-pentru-utilizatorii-facebook-schimbarea-care-va-testa-rabdarea-tuturor-11186762
11186762
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Universitatea Babeş-Bolyai a cumpărat cu 40 mil. lei hotelul Opera Plaza din Cluj-Napoca. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Ioana Răduca, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.