Veniturile Adidas s-au bucurat de Campionatul Mondial şi au crescut exponenţial în timpul competiţiei. Acţiunile nemţilor au crecut cu 10%

Autor: Alex Ciutacu Postat la 09 august 2018 64 afişări

Veniturile Adidas s-au bucurat de Campionatul Mondial şi au crescut exponenţial în timpul competiţiei. Acţiunile nemţilor au crecut cu 10%

Acţiunile companiei germane Adidas au crescut cu peste 10% pe fondul unor rezultate trimestriale favorabile, alimentate de vânzările din timpul Campionatului Mondial, în regiuni precum America de Nord şi China, potrivit MarketWatch.

Rezultatele peste aşteptări, raportate joi, au fost pe placul investitorilor care au privit-o ca pe o lovitură dată competitorilor de Nike, care a decis să îşi deschidă recent birouri în Berlin.

Astfel, acţiunile Adidas se tranzacţionau joi la ora 17.00 pe bursa de la Frankfurt la circa 209,7 euro per acţiune, în creştere cu 10%, la o capitalizare bursieră de aproximativ 44,2 miliarde euro.

Vânzările producătorului de articole sportive au crescut cu 4,4% în al doilea trimestru, la 5,26 miliarde euro. În acelaşi timp, profitul companiei s-a ridicat la 396 milioane euro în ultimul trimestru, de la 158 milioane euro în aceeaşi perioadă a anului trecut.

Nemţii de la Adidas s-au numărat printre sponsorii principali ai Campionatului Mondial de Fotbal care a avut loc la începutul verii în Rusia. Prin urmare, vânzările companiei au fost sporite prin produsele conexe Cupei Mondiale, spune Kasper Rorsted, CEO Adidas. 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
adidas,
crestere,
actiuni

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.