Vânzările H&M în România au crescut cu 38% în perioada martie-mai, la 25,8 milioane euro

Postat la 19 iunie 2013 50 afişări

Vânzările Hennes & Mauritz (H&M) în România au crescut cu 38%, la 222 milioane coroane suedeze (25,8 milioane euro), în trimestrul al doilea al anului fiscal în curs, respectiv martie-mai 2013, perioadă în care retailerul suedez de îmbrăcăminte a deschis trei magazine.

Vânzările H&M în România au crescut cu 38% în perioada martie-mai, la 25,8 milioane euro

 În lei, vânzările au urcat în perioada analizată cu 44%, potrivit raportului financiar al companiei.

La nivelul primului semestru, respectiv decembrie 2012 - mai 2013, vânzările H&M România au atins 410 milioane coroane suedeze (47,7 milioane euro), cu 42% mai mari decât în aceeaşi perioadă a anului fiscal 2011/2012. În lei, avansul a fost de 51%.

Astfel, România se află pe locul al doilea la nivelul retailerului suedez în funcţie de creşterea vânzărilor în coroane suedeze din primul semestru, după Bulgaria (+217%) şi urmată de Coreea de Sud şi Turcia (ambele +41%).

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
vanzari,
perioada,
crestere,
romania,
h&m,
suedez,
deschidere
/actualitate/vanzarile-h-m-in-romania-au-crescut-cu-38-in-perioada-martie-mai-la-25-8-milioane-euro-10987062
10987062
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Năvodari, un adevărat pol imobiliar în România. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.