Vânzările Farmec Cluj-Napoca au crescut cu 16% în prima jumătate a anului

Autor: Ioana Matei Postat la 29 iulie 2013 95 afişări

În primele şase luni ale anului, compania clujeană producătoare de cosmetice Farmec a înregistrat vânzări în creştere cu 16% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. În primul trimestru din 2013, Farmec Cluj-Napoca şi-a majorat vânzările cu 9% faţă primul trimestru al anului 2012.

Vânzările Farmec Cluj-Napoca au crescut cu 16%  în prima jumătate a anului

„Performanţele foarte bune ale vânzărilor Farmec reprezintă rezultatul investiţiilor constante în îmbunătăţirea şi dezvoltarea portofoliului nostru de produse”, a afirmat Mircea Turdean, Director General al Farmec Cluj-Napoca. „Astfel, în prima jumătate a acestui an, am prezentat consumatorilor noştri gama Farmec Natural şi am extins gama Gerovital Plant Tratament. În acelaşi timp, ne-am bucurat să-i surprindem plăcut prin modernizarea celor două game de produse de curăţenie - Nufăr şi Triumf. Iar vedetele perioadei de vară sunt, fără îndoială, produsele depilatoare şi cele de protecţie solară”, adaugă acesta.

„În următoarea perioadă vom continua să investim în modernizarea laboratoarelor noastre şi în  cercetare, astfel încât să putem răspunde, la cel mai înalt nivel, cerinţelor consumatorilor noştri. ”, a mai adăugat Mircea Turdean.

În prezent, produsele Farmec ajung pe toate continentele, în ţări din Europa, Asia şi America de Nord, unele dintre principalele pieţe fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite şi ţări din Europa, precum Ungaria, Polonia, Spania, Italia sau Grecia.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
cluj napoca,
farmec,
vanzari,
crestere
/actualitate/vanzarile-farmec-cluj-napoca-au-crescut-cu-16-in-prima-jumatate-a-anului-11174287
11174287
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: BEST OF. Roşia Montană, o pierdere de aur!

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.