Vânzările de jocuri au crescut anul trecut în România cu aproape 20%, la 20 milioane euro
Vânzările de jocuri au avansat anul trecut în România cu aproape 20%, la 20 milioane euro, iar companiile din domeniu mizează în anul în curs pe un ritm de creştere similar.
"Deşi o mare parte din bani nu mai trec prin firmele româneşti de profil, piaţa de jocuri din România a crescut cu circa 20% anul precedent, până la aproximativ 20 de milioane de euro. La ora actuală, jucătorii de pe plan local cumpără şi de pe site-uri externe, astfel că foarte mulţi bani nu mai ajung în companiile româneşti din industrie", a declarat a declarat într-un comunicat directorul general al Computer Games Online, Silviu Stroie.
El a adăugat că mare parte din banii cheltuiţi de români pe jocuri se îndreaptă către upgrade-uri, unelte şi funcţii noi ale jocurilor free2play şi, implicit, către producătorii de jocuri străini.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro