Vânzările cu amănuntul din Germania înregistrează cea mai mare cădere anuală din 1994

Autor: Dorin Oancea Postat la 01 august 2022 25 afişări

Retailerii germani au încheiat prima jumătate a anului 2022 cu cea mai puternică scădere a vânzărilor de la an la an din ultimele aproape trei decenii, în condiţiile în care inflaţia, războiul din Ucraina şi pandemia de coronavirus îşi pun amprenta, scrie Reuters.

Vânzările cu amănuntul din Germania înregistrează cea mai mare cădere anuală din 1994

Vânzările cu amănuntul din iunie au scăzut cu 8,8% în termeni reali faţă de aceeaşi lună a anului trecut, cea mai mare scădere de la începutul seriei cronologice, în 1994, a precizat Oficiul Federal de Statistică.

Analiştii intervievaţi de Reuters prevăzuseră o scădere de 8,0%.

De asemenea, vânzările cu amănuntul au scăzut în mod neaşteptat faţă de luna precedentă, cu 1,6% în termeni reali, faţă de previziunile analiştilor, care estimau o creştere de 0,2% într-un sondaj Reuters.

Vânzările cu amănuntul de produse alimentare, în special, au înregistrat o scădere de 1,6% în termeni reali faţă de luna precedentă, din cauza preţurilor mai mari la produsele alimentare şi unei creşteri a vânzărilor în restaurante, potrivit biroului.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
retail,
germania,

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.