Vânzări cu 40% mai mari în decembrie pentru Flanco

Autor: Ioana Mihai Postat la 25 ianuarie 2012 15 afişări

Flanco, unul dintre cele mai mari lanţuri de electro-IT, a avut în decembrie 2011 vânzări de 85 de milioane de lei, înregistrând o cotă de piaţă de 13,5%. Concret, vânzările au fost mai mari cu peste 40% în luna decembrie 2011, în comparaţie cu perioada similară a anului 2010. Valoarea vânzărilor din decembrie reprezintă dublul valorii rezultatelor înregistrate la nivelul unei luni obişnuite.

"În condiţiile în care piaţa a înregistrat o creştere de peste 20% în decembrie 2011 comparativ cu decembrie 2010, Flanco a reuşit să crească într-un ritm dublu, atingând o cotă de piaţă de 13,5%. Evoluţia este în linie cu estimările noastre şi vine pe fondul dezvoltării reţelei de magazine, dar şi datorită unor acţiuni specifice de creştere a eficienţiei, precum numeroasele campanii de marketing", a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.

Televizoarele cu ecran plat, notebook-urile şi echipamentele frigorifice au fost vedetele lunii decembrie în reţeaua Flanco. Din punct de vedere valoric, rezultatele pe aceste segmente reprezintă mai mult de jumătate din cifra de afaceri a întregii luni. În timp ce televizoarele au înregistrat un sfert din totalul vânzărilor, notebook-urile au atins pragul de 15% din vânzările lunii decembrie, iar echipamentele frigorifice au avut o pondere de 11%.

Românii au cheltuit mai mulţi bani în decembrie 2011 comparativ cu perioada similară din 2010. Valoarea medie a cumpărăturilor clienţilor Flanco a crescut, de asemenea, în decembrie 2011, cu peste 9% faţă de decembrie 2010 şi cu aproximativ 5% faţă de media lunilor din 2011. Un român a plătit în medie 1.750 de lei pe un televizor cumpărat în luna decembrie, 1.700 de lei pe un notebook şi 1.100 de lei pe un obiect electrocasnic mare (valori exprimate cu TVA adăugat).

Cumpărăturile pe credit în decembrie 2011 au avut o pondere comparabilă cu lunile anterioare, acestea înregistrând 25% din totalul vânzărilor magazinelor Flanco.Bucureştenii au fost cei care au cheltuit cel mai mult în decembrie. Perioada 19-23 decembrie 2011 a reprezentat un vârful de vânzări în reţeaua Flanco, Bucureştiul detaşându-se ca regiune cu cele mai bune rezultate, mulţumită extinderii reţelei din capitală, ce numără în prezent 9 puncte de vânzare. Magazinele cel mai aglomerate din punct de vedere a vânzărilor sunt cele din Bucureşti - Unirea Shopping City, Timişoara - Iulius Mall, Bucureşti - Afi Cotroceni, Braşov - Carrefour, Bucureşti - Sun Plaza.Flanco operează în acest moment o reţea de 76 de magazine.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Vânzări,
decembrie,
Flanco
/actualitate/vanzari-cu-40-mai-mari-in-decembrie-pentru-flanco-9174470
9174470
comments powered by Disqus

Aleph Story. De ce sunt mici salariile atât de mici în România?

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.