Un roman din trei si-a redus consumul din pricina crizei

Autor: Ioana Mihai Postat la 24 martie 2011 31 afişări

62,3 % dintre romani si-au redus consumul cantitativ (54,0% au cumparat aceleasi produse, dar in cantitate mai mica, atata un studiu realizat de compania de cercetare Mednet. In acelasi timp, 8,3% au cumparat produse mai ieftine si in cantitate mai mica) aceasta fiind in prezent principala cale de mentinere sub control a cosului de cheltuieli zilnice.

Exista si consumatori care au apelat la cumpararea produselor mai ieftine, fara a renunta in schimb la cantitate (7,8%).Totusi, comparativ cu anul 2010, in 2011 s-a redus numarul respondentilor care au renuntat si la cantitate si la pret de la 19,8% la 8,3%, dar si a acelor care au cumparat mai ieftin si in cantitate mai mica de la 11,8% la 7,8%.

Studiul a fost realizat de Mednet Marketing Research Center pe un esantion reprezentativ pentru Bucuresti si orasele cu peste 100.000 locuitori, in perioada 02 - 11 februarie 2011. Au fost intervievate telefonic 800 persoane cu vârsta cuprinsa in intervalul 18 - 70 ani. Marja de eroare a studiului este ±3,46%.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
roman,
consum,
criza
/actualitate/un-roman-din-trei-si-a-redus-consumul-din-pricina-crizei-8094301
8094301
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.