Un retailer online de fashion aduce un nou brand în piaţa locală. „Estimăm că noul brand va ajunge să reprezinte 10% din vânzări”

Autor: Andra Stroe Postat la 05 octombrie 2020 161 afişări

Un retailer online de fashion aduce un nou brand în piaţa locală. „Estimăm că noul brand va ajunge să reprezinte 10% din vânzări”

Luna aceasta, brandul Answear lansează în piaţa locală un nou brand, answear.LAB, care debutează cu o colecţie vestimentară în ediţie limitată, inspirată din moda şi cultura anilor ’30, însă reinterpretată pentru femeile din prezent.

„Noua colecţie vine ca un răspuns la nevoile noii generaţii de femei, care îşi doresc să poarte outfituri autentice, cu un design deosebit, haine, încălţăminte şi accesorii elegante şi feminine, adaptate prezentului, dar şi la preţuri accesibile. Ne aşteptăm ca brandul answear.LAB să fie adaptat şi cerinţelor femeilor românce şi să fie bine primit de acestea. Estimăm că noul brand va ajunge să reprezinte 10% din vânzările de pe Answear.ro”, spune Georgiana Pană, marketing manager Answear România.

În portofoliul noului brand sunt incluse articole vestimentare precum: cămăşi, bluze, pantaloni chino, jachete din piele şi fuste, paltoane, rochii de seară şi de cocktail, alături de o serie de accesorii: mănuşi, eşarfe şi genţi.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
brand,
piata,
fashion

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.