Tu ştii pe cine urmăreşti în social media? Unii influenceri au milioane de urmăritori, deşi nu există în realitate
Companiile au creat influenceri generaţi pe computer. Influencerii virtuali au milioane de urmăritori. Influencerii reali nu-i văd ca o ameninţare, dar spun că e doar începutul.
Te-ai gândit vreodată că cel pe care-l urmăreşti pe Facebook sau Instagram nu e o persoană reală? Cu peste jumătate din populaţia planetei în social media, era doar o chestiune de timp până când companiile de publicitate, brandurile, să propună influenceri creaţi din imagini generate de computer şi algoritmi de inteligenţă artificială.
Lil Miquela e influencer virtual cu milioane de urmăritori. Are piese lansate pe Spotify şi a apărut pe coperţile revistelor de modă.
KFC l-a readus la viaţă pe celebrul colonel Harland Sanders, iar casa de modă franceză Balmain (Balman) foloseşte trei modele virtuale. Avem şi noi un influencer virtual, sub numele de Ana Tobor. Mih Lovin nu se simte ameninţat, dar crede că acesta e doar începutul.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro