TeraSteel, creşteri de două cifre pe toate liniile în 2018

Autor: Andra Stroe Postat la 14 martie 2019 48 afişări

TeraSteel, parte a Grupului TeraPlast, unul dintre cei mai importanţi producători de panouri termoizolante şi hale la cheie, a avut anul trecut o creştere de peste 53,7% a exporturilor, pe fondul extinderii către piaţa din Serbia.

TeraSteel, creşteri de două cifre pe toate liniile în 2018

De altfel, compania a înregistrat creşteri de două cifre pe toate categoriile de produse în 2018. Astfel, volumul vânzărilor de panouri sandwich a crescut cu peste 54% faţă de 2017, de profile zincate cu 25%, iar cel al soluţiilor la cheie sub forma de hale industriale, spaţii logistice sau depozitare cu peste 15%, valoric. Halele  la cheie sunt  un produs modular, durabil, uşor de asamblat şi relocat, adaptabil la o gamă largă de nevoi şi cerinţe, în acord cu tendinţele de construire din domeniu.

În 2018, piaţa de panouri sandwich a fost puternic influenţată de dinamica înregistrată în sectorul de construcţii civile şi industriale, compania mizând pe o creştere a acestui segment şi pentru perioada următoare.

Pentru 2019, TeraSteel vizează o creştere a business-ului de peste 15% pe fondul investiţiilor din industrie, a lansării de noi produse  şi a avansului investiţiilor străine, care vor genera creşteri în cererea de produse din portofoliul TeraSteel.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
crestere,
producator,
industrie

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.