Tendinţe pe piaţa serviciilor de catering în pandemie. „Orientarea consumatorilor spre online va duce la o reaşezare a serviciilor de catering, în special în mediul corporate, unde se observă o creştere a interesului spre servicii de mic dejun la birou şi prânz pentru meeting-uri interne, conferinţe sau lansări de noi produse“

Autor: Andra Stroe Postat la 09 noiembrie 2021 203 afişări

Tendinţe pe piaţa serviciilor de catering în pandemie. „Orientarea consumatorilor spre online va duce la o reaşezare a serviciilor de catering, în special în mediul corporate, unde se observă o creştere a interesului spre servicii de mic dejun la birou şi prânz pentru meeting-uri interne, conferinţe sau lansări de noi produse“

În ciuda creşterii sale constante şi a importanţei pe care o are în sistemul social, industria alimentară şi serviciile de catering au fost greu încercate în această perioadă. Cu o experienţă de 11 ani pe piaţă, Premier Catering & Events s-a confruntat în anul 2020 cu o scădere de 67% a cifrei de afaceri faţă de anul anterior. Readaptarea în timp real la regulile impuse de pandemie şi la schimbările în comportamentul cumpărătorilor au dus însă la o creştere a vânzărilor online în anul 2021, preconizând astfel, până la finalul anului, o recuperare a 85% din cifra de afaceri a anului 2019, anunţă reprezentanţii companiei într-un comunicat.

Readaptarea la cerinţele clienţilor şi diversificarea gamei de produse, a dus, de asemenea, la creşterea în vânzări faţă de anul trecut: „Înţelegând nevoia de readaptare în timp real la noile reguli impuse de pandemie şi la restricţiile din această perioadă, am venit în întâmpinarea clienţilor cu noi game de servicii şi produse. Astfel, dacă până în anul 2019 ne adresam unor clienţi cu comenzi mari, de minim 20 de porţii per livrare, acum acoperim o audienţă mai largă, plecând de la nevoile unui familii, platouri pentru 4-5 persoane“, explică Andreea Vasilescu, director vânzări Premier Catering & Events.

Odată cu schimbarea sezonului, vin şi schimbările de preferinţă ale consumatorilor. Dacă în perioada de vară, produsele cel mai căutate au fost cele de tip Garden Party, pentru petrecerile organizate acasă, în aer liber sau în locaţii închiriate special în acest scop, Premier Catering and Events observă, în perioada de toamnă-iarnă, un interes crescut pentru platouri pe care clienţii le pot comanda pentru acasă, pentru evenimente restrânse sau pentru familie şi prieteni. „A fost interesant de urmărit modul în care piaţa s-a reorientat şi s-a transformat în această perioadă. S-a deschis apetitul pentru servirea unor preparate mai atipice, din bucătării internaţionale dar şi reinventate din bucătăria tradiţională la mesele de acasă sau pentru invitaţi. Selecţiile de amuse buche în platouri gata de servit au devenit alegerea principală a clienţilor noştri”, adaugă Lache Cornel, Event Manager Premier Catering & Events.

Orientarea consumatorilor spre online va duce la o reaşezare a serviciilor de catering, în special în mediul corporate, unde se observă o creştere a interesului spre servicii de mic dejun la birou şi prânz pentru meeting-uri interne, conferinţe sau lansări de noi produse, susţin reprezentanţii businessului.

O altă tendinţă arată că acum, consumatorul modern, avid utilizator de soluţii tehnologice, se aşteaptă ca şi cei care oferă servicii de catering să interacţioneze cu ei şi în mediul online, subliniază reprezentanţii companiei. Înainte de începerea pandemiei, datorită profilului de consumator, cu un minim de 20 de porţii per livrare, clienţii Premier Catering and Events erau contactaţi înainte de plasarea fiecărei comenzi, site-ul fiind doar unul de prezentare.

În contextul pandemic, pentru a răspunde cererii consumatorilor, compania a implementat serviciul de achiziţie online de platouri, prin platforma PartyFood.ro, fiind înlăturate necesitatea stabilirii elementelor logistice şi a minimului de persoane.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
servicii,
consumatori,
pandemie

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.