Surpriza de la Dacia. Ce model a ajuns best-seller pentru flote
Dintr-o marcă preferată în primul rând de clienţii de retail, Dacia a ajuns să fie în topul alegerilor când vine vorba de flote pentru firme. Cele mai ridicate procente de vânzări de flote, care ajung şi la peste 90% sunt pentru modelele Dokker, Duster şi chiar Logan, maşini care deja se pot vedea în trafic.
Viorel Asaftei, , director vânzări speciale pentru Dacia şi Renault, a declarat că odată ce Dacia a introdus pe noile modele noi sisteme de securitate, cum este cel de control a stabilităţii ESP sau echipemente cum este noul sistem multimedia cu sistem de navigaţie, pilot automat sau conectivitate cu port USB, automobilele produse în România au urcat în preferinţele clienţilor, atraşi acum şi de dotarea maşinilor, nu doar de preţul acestora.
„Duster deja este o maşină de flote în România, iar cea mai bine vândută versiune este cea diesel cu tracţiune integrală. Mai mult, SUV-ul este vândut inclusiv ca maşină pentru management sau middle-management, nu doar ca maşină pentru intervenţii. De asemenea, tot mai multe companii înlocuiesc maşinile de import cu Duster”,
În primele trei luni Dacia a vândut în România peste 3.600 de autoturisme, în creştere cu 5% faţă de perioada similară a anului trecut, potrivit datelor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro