Super-autostrăzile ruseşti: Moscova vrea să construiască 5.000 de km de autostrăzi până în 2020

Autor: Andreea Neferu Postat la 18 februarie 2013 30 afişări

Rusia are în derulare în prezent un program de extindere şi modernizare a infrastructurii rutiere, prin care ar urma să construiască 9.700 de kilometri de şosele până în 2020, din care circa 5.100 de kilometri vor fi autostrăzi, potrivit unui studiu al companiei de cercetare de piaţă PMR.

Super-autostrăzile ruseşti: Moscova vrea să construiască 5.000 de km de autostrăzi până în 2020

Rusia are în derulare în prezent un program de extindere şi modernizare a infrastructurii rutiere, prin care ar urma să construiască 9.700 de kilometri de şosele până în 2020, din care circa 5.100 de kilometri vor fi autostrăzi, potrivit unui studiu al companiei de cercetare de piaţă PMR. Mai mult, aproape 2.300 de kilometri de autostrăzi ar urma să fie deschişi circulaţiei până în 2015. Raportul PMR nu precizează costul estimat pentru construcţia acestor autostrăzi, însă luându-se în calcul un cost mediu de 5 milioane de euro pe kilometru, rezultă că cei 5.100 de kilometri vor costa 25,5 miliarde de euro, potrivit calculelor ZF. Programul ambiţios de dezvoltare a infrastructurii rutiere vine în contextul în care drumurile sunt cea mai importantă modalitate de transport din Rusia, aproximativ 68% din transporturile de mărfuri şi peste 70% din traficul de pasageri realizându-se pe şosele. Cea mai mare parte a autostrăzilor ce ar urma să fie construite în Rusia vor fi realizate de compania de stat Avtodor, înfiinţată în 2009 tocmai pentru a dezvolta reţeaua de drumuri din Rusia, dar şi pentru a promova parteneriatele public-private. În prezent, Avtodor operează 2.454 de kilometri de autostrăzi.

Toate stirile sunt pe zf.ro

Urmărește Business Magazin

citeste si:

Citeşte pe comedymall.ro

/actualitate/super-autostrazile-rusesti-moscova-vrea-sa-construiasca-5-000-de-km-de-autostrazi-pana-in-2020-10570403
10570403
comments powered by Disqus
Cum supravietuiesc afacerile mici în criză? Cum supravietuiesc afacerile mici în criză?

Decalogul unui mic antreprenor: Pentru noi în toată această perioadă a contat să nu ne pierdem cumpătul. Să rămânem atenţi. Să vorbim sincer şi deschis cu echipa. Să fim creativi şi să pivotăm rapid atunci când se arată posibilităţi. Să fim optimişti. Să avem încredere. Să fim îndrăzneţi. Să ştim la ce să renunţăm. Să fim recunoscători. Să ne agăţăm de orice ni se oferă.

vezi continuarea
ZF.ro
Una dintre industriile din România care riscă să intre în colaps. Situaţia este critică Una dintre industriile din România care riscă să intre în colaps. Situaţia este critică
Trei tendinţe care dau tonul în industria de servicii financiare post-Covid19
Mediafax
Şeful Programului Alimentar Mondial, ONU, îi îndeamnă pe miliardarii lumii să doneze bani pentru cei aflaţi în criză Şeful Programului Alimentar Mondial, ONU, îi îndeamnă pe miliardarii lumii să doneze bani pentru cei aflaţi în criză
Preşedintele Belarusului închide graniţele cu Occidentul şi pune armata în stare de alertă
MonitorulApararii
Dispute pe tema ingerinţelor în alegerile din SUA. Cine e mai periculoasă: Rusia sau China? Dispute pe tema ingerinţelor în alegerile din SUA. Cine e mai periculoasă: Rusia sau China?
Refuz categoric al Chinei de a intra în aranjamente de control al armelor strategice nucleare cu SUA şi Rusia
MonitorulPartidelor
Senatul a aprobat ca profesorii şi personalul auxiliar să primească stimulente ca medicii Senatul a aprobat ca profesorii şi personalul auxiliar să primească stimulente ca medicii
Provocarea lui Tăriceanu pentru Iohannis şi Orban
MonitorulSiguranteiCetateanului
Cine este Laurenţiu Baranga, noul şef al Oficiului pentru Combaterea Spălării Banilor, numit în funcţie de premierul Orban Cine este Laurenţiu Baranga, noul şef al Oficiului pentru Combaterea Spălării Banilor, numit în funcţie de premierul Orban
COMENTARIU Valeriu Şuhan Interviu cu un strigoi

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.