Succes local: o companie românească a ajuns la trei decenii de activitate. Astăzi, produsele businessului se găsesc pe rafturile magazinelor şi farmaciilor din toată ţara. Despre ce brand este vorba

Autor: Andra Stroe Postat la 15 iulie 2021 1472 afişări

Succes local: o companie românească a ajuns la trei decenii de activitate. Astăzi, produsele businessului se găsesc pe rafturile magazinelor şi farmaciilor din toată ţara. Despre ce brand este vorba

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a ajuns la trei decenii de activitate. În tot acest timp, compania a comercializat peste 20 de milioane de produse şi a investit peste 2,5 milioane de euro, înregistrând o dinamică de creştere medie a businessului de 10% anual şi un portofoliu de peste 140 de sortimente dezvoltate în propriile laboratoare din Cluj-Napoca, potrivit unui comunicat.

Fondată în 1991, în Cluj-Napoca, de către Ileana Mester, farmacistă cu peste 20 de ani de experienţă în cosmetologie, compania este în prezent unul dintre cei mai longevivi producători români de cosmetice. Pornind într-un mic atelier şi cu numai 6 produse, în cei 30 de ani de activitate businessul a ajuns la un portofoliu de peste 140 de produse proprii, dezvoltate după reţete originale.

„Încă din primul an de activitate ne-am propus să ajutăm femeile să se descopere în profunzime şi să se bucure de propria individualitate şi suntem mândri că în cei 30 de ani de existenţă nu ne-am îndepărtat de la acest ţel. Bineînţeles, procesul nu a fost unul imediat. După cum spune şi sloganul nostru, embrace your nature se întâmplă în timp; puţin câte puţin, cu răbdare şi cu produse de calitate. Aşa cum se întâmplă lucrurile şi în laborator. Experienţa noastră de 30 de ani pe piaţa locală şi succesul produselor Cosmetic Plant ne demonstrează că femeile din România se regăsesc şi se identifică cu această misiune şi apreciază eforturile noastre depuse în cercetarea ştiinţifică şi în inovaţie”, a declarat  Dr. Susana Laszlo, director general al companiei.

În cei 30 de ani de activitate, compania a vândut peste 20 de milioane de produse. În ceea ce priveşte preferinţele clientelor, în topul celor mai vândute produse se situează crema antirid cu gălbenele, crema vitaminizantă de zi cu ulei de cătină şi măsline, crema de mâini cu gălbenele, crema de mâini cu ulei de cătină şi crema pentru albire cu extract de lămâie.

La nivel de business, compania a înregistrat în cei 30 de ani de activitate o dinamică de creştere medie a cifrei de afaceri de la an la an de 10% şi profitabilitate constantă.

„Chiar dacă au existat provocări, mai ales cele privind penetrarea într-un sortiment cât mai extins în lanţurile de retail, am reuşit să ne menţinem constanţi în rezultatele financiare pe care le-am obţinut pe parcursul activităţii noastre. Un rol important l-au avut investiţiile de cca. 2,5 milioane de euro pe care le-am direcţionat către cercetare şi producţie, şi pe care le vom continua şi de acum înainte”, adaugă Susana Laszlo.

Prezente astăzi în cele mai mari lanţuri de retail, farmacii şi magazine naturiste din ţară, produsele Cosmetic Plant au obţinut 15 premii în cadrul unor competiţii internaţionale prestigioase  din ultimii 9 ani, marcând şi multiple premiere pe plan local prin prisma ingredientelor inovatoare folosite în reţete.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
cluj napoca,
produse,
activitate

ALEPH STORY: Cine sunt cei mai mari proprietari de terenuri Agricole din România

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.