Start-up-ul care a atras atenţia gigantului Emag. Ce planuri de extindere are în viitorul apropiat

Autor: Andra Stroe Postat la 09 septembrie 2022 258 afişări

Start-up-ul care a atras atenţia gigantului Emag. Ce planuri de extindere are în viitorul apropiat

Start-up-ul românesc Flip.ro, care cumpără, recondiţionează şi vinde telefoane ca noi, anunţă că a înregistrat o cifră de afaceri de trei ori mai mare faţă de primul semestru din 2021. Până în prezent, Flip.ro a cumpărat şi a vândut peste 170.000 de telefoane mobile pentru peste 100.000 de clienţi, Apple fiind cel mai popular brand de pe website.

Flip.ro a obţinut investiţii în valoare de 8 milioane de euro din partea eMAG Ventures pentru a consolida planurile de expansiune. Recent, compania s-a extins în Bulgaria, urmând ca în viitorul apropiat să ajungă şi în Ungaria.

„Ne aşteptăm la o accelerare similară a cifrei de afaceri în semestrul al doilea, susţinută de planurile noastre de expansiune regională şi de consolidarea poziţiei de leader pe piaţa electronicelor recondiţionate din Europa Centrală şi de Est”, susţin fondatorii Flip.

Valoarea medie a coşului de cumpărături pe unitate vândută a înregistrat o creştere de 10% faţă de începutul anului. Consumatorii Flip.ro confirmă astfel beneficiile produselor recondiţionate.

Flip este un marketplace înfiinţat în 2019, de către 3 tineri antreprenori: Alin Luca, Alex Burghelia şi George Moroianu. În prezent, compania face parte din grupul eMAG, a ajuns la peste 130 de angajaţi şi s-a lansat deja în Bulgaria, cu planuri de extindere către Ungaria.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
vanzare,
cumparare,
cifra de afaceri

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.