Starbucks isi schimba logo-ul pentru a vinde bere si vin
Starbucks, cel mai mare lant de cafenele la nivel mondial, si-a lansat un nou logo, noua varianta nemaiincluzand cuvintele "Starbucks" si "coffee", scrie BBC News.
Noua imagine a marcii este reprezentata doar de sirena cu doua cozi, prezenta si in trecut. Miscarea da cale libera diversificarii gamei de produse, dupa ce reprezentantii companiei si-au manifestat intentia de a lansa noi produse si chiar sa vanda bere si vin in unele dintre cafenele sale din Statele Unite.
Cititi mai multe pe www.zf.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro