Starbucks isi schimba logo-ul pentru a vinde bere si vin

Postat la 07 ianuarie 2011 26 afişări

Starbucks, cel mai mare lant de cafenele la nivel mondial, si-a lansat un nou logo, noua varianta nemaiincluzand cuvintele "Starbucks" si "coffee", scrie BBC News.

Noua imagine a marcii este reprezentata doar de sirena cu doua cozi, prezenta si in trecut. Miscarea da cale libera diversificarii gamei de produse, dupa ce reprezentantii companiei si-au manifestat intentia de a lansa noi produse si chiar sa vanda bere si vin in unele dintre cafenele sale din Statele Unite.

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Starbucks,
cafea,
vin,
bere
/actualitate/starbucks-isi-schimba-logo-ul-pentru-a-vinde-bere-si-vin-7870675
7870675
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.