Sfatul unui specialist în HR care a ajutat sute de oameni să se angajeze pe salarii la care alţii doar visează. Care sunt cele trei fraze care pot convinge o companie să-şi deschidă uşile pentru tine

Autor: Iulian Tenchiu Postat la 13 martie 2023 23536 afişări

Sfatul unui specialist în HR care a ajutat sute de oameni să se angajeze pe salarii la care alţii doar visează. Care sunt cele trei fraze care pot convinge o companie să-şi deschidă uşile pentru tine

Pentru ca un viitor angajat să obţină un job în cadrul interviului de angajare nu e suficient ca acesta să-şi enumere competenţele şi să vorbească de experienţa sa doar din CV. Şansele de angajare cresc considerabil atunci când acesta exemplifică şi oferă detalii despre abilităţile sale prin intermediul unor exemple concrete, scrie CNBC.

Pentru a realiza acest lucru cu succes, candidatul trebuie să ştie să comunice eficient. Potrivit lui Natalie Fisher, coach de carieră şi fost specialist în HR, există câteva fraze şi formulări care îl pot face pe angajator să accepte candidatul.

Cele trei fraze care pot convinge o companie să-şi deschidă uşile pentru tine:

1. "În trecut, m-am făcut remarcat pentru că am reuşit să conving echipele să facă ... datorită abilităţii mele de a...”

Arătaţi că abiltăţile dvs. sunt atât de bine dezvoltate, încât şi oamenii cu care lucraţi beneficiază de pe urma lor.

Nu spuneţi: "Sunt un excelent comunicator".

Ce să spuneţi în schimb: "În trecut, m-am remarcat pentru că i-am făcut pe membrii echipei să comunice mai eficient. Am înfiinţat un sistem de mesagerie între echipele noastre de servicii pentru clienţi şi inginerii de software pentru a rezolva mai repede problemele legate de site-urile web."

2. "În cadrul unei evaluări a performanţelor, managerul meu a subliniat faptul că sunt deosebit de bun la..."

După fiecare evaluare a performanţelor, păstraţi o copie (sau luaţi notiţe) a comentariilor făcute de supervizorul dvs. pentru a vă putea referi la detalii specifice la viitoarele interviuri de angajare.

Nu spuneţi: "Am aptitudini dezvoltate de organizare".

Ce să spuneţi în schimb: "În ultima mea evaluare a performanţelor, managerul meu a subliniat cât de impresionată a fost de capacitatea mea de a gestiona cu mai multe proiecte şi termene limită ale echipei. Iar mulţi dintre liderii seniori au pledat pentru promovarea mea datorită capacităţii mele de a controla fluxul de lucru pentru gestionarea produselor pe care l-am implementat."

3. "Colegii mei comentau mereu despre capacitatea mea de a face ..., datorită ...."

Acest lucru demonstrează că sunteţi atât de priceput la ceva, încât s-a transformat într-un sentiment general despre dumneavoastră. Povestirea unei întâmplări în care un coleg a putut să se bazeze pe dvs. poate ajuta la obţinerea jobului.

Nu spuneţi: "Sunt bun în situaţii de criză".

Ce să spuneţi în schimb: "Colegii mei comentau întotdeauna despre capacitatea mea de a pune la punct un plan eficient de răspuns la o criză, pentru că ştiu cum să rămân calm şi concentrat. Odată, clienţii colegei mele s-au plâns de o problemă cu un site web. Au ameninţat că îşi vor anula conturile dacă nu se rezolvă cât mai repede. Am fost prima persoană pe care a sunat-o şi am elaborat un plan care a liniştit îngrijorarea clienţilor ei."

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
ajutor,
angajari,
companie,
deschidere

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.