Şeful piloţilor Wizz Air, despre aterizarea de urgenţă de la Roma: Nu a existat niciun indiciu care să semnaleze această problemă înainte. A fost o aterizare foarte dificilă
Aterizarea de urgenţă a aeronavei Airbus A320, ce opera pe ruta Bucureşti-Roma sâmbătă dimineaţa, a fost provocată de faptul că jamba stângă a trenului de aterizare nu a putut să fie coborâtă înainte de aterizarea pe aeroportul Ciampino din Roma, de aceea pilotul a început manevra de ocolire şi ulterior aterizarea pe aeroportul din Fiumicino, unde pista este mai lungă şi permite astfel de aterizări, a explicat azi David Morgan, şeful piloţilor Wizz Air.
"Nu a existat niciun indiciu care să semnaleze această problemă înainte. Înainte de aterizare a fost afişat semnalul că jamba stângă nu este coborâtă. Căpitanul navei a transferat combustibilul din motorul stâng al avionului, în motorul drept. A fost o aterizare grea dar pilotul (italian) a reuşit să o efectueze. Este prea devreme să spunem care este cauza ce a dus la apariţia acestei probleme, însă în prezent se desfăşoară o anchetă pentru a stabili ce a dus la această situaţie", a spus el.
O echipă formată din specialişti din cadrul Autorităţii de Aviaţie Civilă din Italia şi din Ungaria, din specialişti de la compania Airbus, compania de mentenanţă Lufthansa Tehnik şi Wizz Air investighează ce s-a întâmplat.
VIDEO: Cum s-a făcut aterizarea de urgenţă a avionului Wizz Air, cu 165 de persoane, la Roma
Valoarea pagubelor suferite de avion în urma aterizării forţate nu este cunoscută, potrivit lui.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro