RTB House: Chiar dacă internetul oferă opţiuni nelimitate, canalele clasice rămân importante în construcţia de brand

Autor: Bogdan Angheluţă Postat la 19 iunie 2017 77 afişări

Atât marketingul clasic, cât şi cel online pot fi apreciate în funcţie de performanţă, iar campaniile cele mai uşor de măsurat sunt cele pentru generarea de vânzări.

RTB House: Chiar dacă internetul oferă opţiuni nelimitate, canalele clasice rămân importante în construcţia de brand
RTB House: Chiar dacă internetul oferă opţiuni nelimitate, canalele...

Deşi campaniile clasice de branding sunt mai dificil de măsurat, acestea joacă un rol crucial în consolidarea poziţiei companiei în piaţă, prin creşterea interesului consumatorilor pentru anumite produse sau servicii, iar acest lucru se va reflecta şi în campaniile de performanţă.  

Potrivit unui studiu realizat de eMarketer, companiile sunt mult mai interesate de campaniile care au ca scop generarea de vânzări, decât de campaniile de branding, cărora ar trebui să le acorde cel puţin la fel de multă importanţă. Pentru anii precedenţi, volumul investit în brandingul clasic cel puţin în mediul online este mult mai mic decât cel investit în activităţi de advertising care determină reacţii imediate ale consumatorului.

Chiar dacă internetul oferă opţiuni nelimitate, canalele clasice rămân importante în construcţia de brand. Astfel, numele, logo-ul, identitatea vizuală, relaţia cu clienţii, acţiunile de retail, campaniile pe TV, radio, outdoor, print şi reprezentarea companiei prin acţiuni de PR, toate joacă un rol extrem de important. Activităţile de marketing digital şi branding trebuie să meargă mână în mână cu activităţile de marketing offline. Campaniile trebuie să fie bine aliniate, dar, de asemenea, trebuie să existe constant încercarea de a maximiza conversia offline a clienţilor online.

Companiile uită adesea să scoată în evidenţă în comunicarea offline, prezenţa online a brandului. Scoaterea consumatorilor din lumea online şi direcţionarea acestora către offline şi invers din offline către online va permite o abordare mai precisă a acestora. Acest lucru se întâmplă datorită mai multor oportunităţi pe care le are utilizatorul să interacţioneze cu brandul, cât şi datorită datelor mai complete care se pot colecta despre comportamentul utilizatorului în toate aceste medii.

Dacă vorbim de campaniile din mediul digital, companiile au mult mai multe oportunităţi în special când vine vorba de comunicarea cu anumite grupuri de interes. Datorită avansului tehnologic, există posibilitatea de a targeta cu foarte mare acurateţe consumatorii, în funcţie de parametri socio-demografici selectaţi. Acest lucru este posibil atât în campaniile de display, dar şi prin intermediul campaniilor pe reţelele sociale.

Mai mult, posibilităţile de retargetare, extrem de importante, oferă acces atât la clienţii actuali, cât şi la cei potenţiali. Pentru utilizatorii care au avut deja o interacţiune cu brandul, există posibilitatea de a întări această legătură în locul potrivit, la momentul potrivit şi cu mesaje care sunt relevante pentru aceştia.

Baza construirii brandului înseamnă să fii văzut, auzit sau citit. De aceea, aceste activităţi se desfăşoară în mai multe moduri, folosind o varietate de instrumente, de la marketing de conţinut, publicitate clasică şi pe internet, social media, PR, recenzii, fotografii şi video, dar şi răspândirea puternică a produselor virale.

De asemenea, extrem de importantă este lumea multichannel de astăzi. Magazinele online pot suporta magazine clasice şi invers. Marketingul pe internet generează interes în offline, un potenţial client găseşte tot ce are nevoie online pentru a cumpăra offline. Însă totul poate merge şi invers. Clienţii vor testa produsul într-un magazin şi apoi vor găsi cele mai bune preţuri şi o modalitate convenabilă de a cumpăra de pe internet.

Prin urmare, este important să fie cartografiate cu atenţie toate canalele de comunicare, marketing şi vânzări care pot avea efecte supra clienţilor actuali, dar care pot atrage şi clienţi potenţiali. În egală măsură, este necesar să fie folosite toate opţiunile pe care internetul le pune la dispoziţie pentru a întări comunicarea brandului. Niciun potenţial client nu ar trebui să rămână netargetat, în cele din urmă, offline sau online.

RTB House a fost fondată în 2012 şi a derulat peste 1.000 de campanii în peste 40 de pieţe din Europa, Orientul Mijlociu, Africa, Asia, Pacific şi America Latină. Echipa cuprinde peste 200 de profesionişti şi este în continuă creştere.

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

Bani mai mulţi, muncitori asiatici sau program flexibil? Cea mai bună soluţie a angajatorilor pentru lipsa de meseriaşi Bani mai mulţi, muncitori asiatici sau program flexibil? Cea mai bună soluţie a angajatorilor pentru lipsa de meseriaşi

Aduc sudori din Vietnam sau bucătari din Nepal, oferă program flexibil angajaţilor, publică salariile oferite în anunţurile de angajare, investesc în şcoli profesionale şi speră să îşi fidelizeze angajaţii astfel încât fenomenul migraţiei externe a meseriaşilor să se diminueze.

vezi continuarea
ZF.ro
S-A TERMINAT cu ”Prima Casă”. Teodorovici anunţă schimbări MASIVE la program. Cine va mai primi banii S-A TERMINAT cu ”Prima Casă”. Teodorovici anunţă schimbări MASIVE la program. Cine va mai primi banii
ALERTA ALIMENTARĂ! Toată lumea care a cumpărat PRODUSUL trebuie să îl ducă înapoi şi să NU ÎL CONSUME. Acesta conţine DIOXID DE SULF, nedecarat pe etichetă
ProMotor.ro
A doua ţară din Europa care RENUNŢĂ LA LIMITA DE VITEZĂ DE 130 KM/ORĂ PE AUTOSTRĂZI! A doua ţară din Europa care RENUNŢĂ LA LIMITA DE VITEZĂ DE 130 KM/ORĂ PE AUTOSTRĂZI!
CEL MAI CĂUTAT LOC DE MUNCĂ din România. Se obţine uşor, iar SALARIILE DEPĂŞESC 1000 DE EURO!
Dacă trece această lege, toţi şoferii vor plăti amenzile imediat ce le primesc!
Descopera.ro
Ce face ca un BĂRBAT să fie ATRACTIV pentru o femeie. S-a cercetat serios, iar rezultatul este surprinzător Ce face ca un BĂRBAT să fie ATRACTIV pentru o femeie. S-a cercetat serios, iar rezultatul este surprinzător
Este cel mai mare FURT din istorie? Un AISBERG a fost furat cu totul, însă asta nu este cel mai ŞOCANT
Un fizician s-a ÎMPUŞCAT sub apă pentru un experiment ştiinţific. FOTO+VIDEO
Go4it.ro
Iată cum se prezintă GALAXY S10, telefonul anului 2019! VIDEO Iată cum se prezintă GALAXY S10, telefonul anului 2019! VIDEO
GALAXY S10 a fost LANSAT! Iată cât costă cel mai PERFORMANT telefon de la SAMSUNG
IMPRESIONANT! Iată cum arată telefonul pliabil de la SAMSUNG, cu preţ de listă ENORM
Csid.ro
Instagram şi efectele sale negative, din punct de vedere psihologic Instagram şi efectele sale negative, din punct de vedere psihologic
Secreţia vaginală: când indică anumite boli
Sumarul de urină: ce presupune şi de ce trebuie făcut

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.