Romtelecom integreaza si distribuie servicii Microsoft sub brandul MyOffice

Autor: Anca Arsene-Barbulescu Postat la 21 octombrie 2010 14 afişări

Operatorul de telecomunicatii Romtelecom a lansat o serie de servicii unificate sub brandul MyOffice, care integreaza si distribuie servicii Microsoft pe o platforma operata de Central Europe OnDemand, insemnand pentru companiile utilizatoare optimizarea afacerilor si reduceri cu pana la 40% din cheltuieli.

Mai exact, Romtelecom va oferi clientilor companiei, dar si celor care folosesc serviciile Cosmote, acces pe baza de abonament la suita de aplicatii pentru companii a Microsoft, dupa principiul aplicatiilor software vandute ca servicii. Tarifele pornesc de la 2,5 euro pe luna per utilizator, fara sa mai fie nevoie de investitii din partea companiilor pentru achizitia licentelor software, pentru implementarea aplicatiilor in companie si mentenanta ulterioara. "Clientii vor putea sa diminueze cheltuielile cu pana la 40%", a spus George Makowski, directorul executiv comercial pe segmentul de business in cadrul Romtelecom.

Portofoliul de servicii acopera toate nevoile de comunicare ale unei companii, incluzand monitorizarea prezentei angajatilor, mesagerie instantanee intre acestia, atat pe echipamente fixe, cat si mobile, conferinte audio si video, dezvoltare de site-uri web si spatii de lucru comune, dar si partajarea aceluiasi desktop, a listei de contacte, a activitatilor comune si a fisierelor.

In prima faza, MyOffice este disponibil in doua variante de abonament, de 2,5, respectiv 8 euro pe luna pentru fiecare utilizator din companie, "dar pe masura ce numarul utilizatorilor este mai mare, iar compania utilizeaza mai multe dintre serviciile MyOffice, tariful devine negociabil si poate scadea substantial", spune Makowski. Implementarea interna a acestui gen de servicii este costisitoare, fiind accesibila pana acum cu precadere companiilor mari, cu mii de angajati si bugete IT de ordinul a zeci sau chiar sute de mii de euro. MyOffice se adreseaza insa si companiilor de dimensiuni mai mici, cu pana la 100 de angajati.

"Prima noastra prioritate este sa oferim pietei locale servicii si tehnologii de varf de cloud computing. Parteneriatul cu Romtelecom si Central Europe On Demand deschide noi oportunitati de afaceri pentru companii, punand in valoare productivitatea, comunicarea si colaborarea la nivelul organizatiilor", a spus Ronald Binkofski, polonezul care a preluat incepand de ieri conducerea Microsoft Romania.

Pentru urmatoarea perioada, planurile Romtelecom ar fi integrarea cat mai multor aplicatii software de business in cadrul MyOffice, iar o colaborare cu alti operatori locali de telefonie mobila pe langa Cosmote nu este complet exclusa. "Prioritara este colaborarea cu Cosmote, dar sunt posibile colaborari si cu Orange si Vodafone", a spun Makowski.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
telecom,
Romtelecom,
/actualitate/romtelecom-integreaza-si-distribuie-servicii-microsoft-sub-brandul-myoffice-7517554
7517554
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.