Românii, tot mai orientaţi spre alimente bio. Un retailer de profil a înregistrat creşteri de 150% în preajma evenimentului de Black Friday

Autor: Andra Stroe Postat la 27 noiembrie 2020 36 afişări

Românii, tot mai orientaţi spre alimente bio. Un retailer de profil a înregistrat creşteri de 150% în preajma evenimentului de Black Friday

Retailerul online Republica Bio, care comercializează în plan local produse destinate sănătăţii, a înregistrat în săptămâna de reduceri applicate cu ocazia evenimentului Black Friday vânzări cu 150% mai mari faţă de perioada similară a anului trecut şi o creştere cu 127% a numărului de comenzi.

Numărul vizitatorilor de pe platforma companiei a crescut cu 80% în intervalul 9-15 noiembrie 2020 faţă de aceeaşi perioadă din 2019, traficul venind preponderent din oraşele mari precum Bucureşti, Timişoara, Cluj-Napoca şi Iaşi.

„Am anticipat creşterea de anul acesta, alimentată de reorientarea multor persoane către shoppingul online şi de preocuparea românilor pentru produse sănătoase, astfel că ne-am pregătit temeinic din timp. În luna octombrie am făcut tranziţia către un depozit mult mai mare pentru a creşte capacitatea de procesare a comenzilor, o schimbare planificată încă de la sfârşitul anului trecut, am făcut stocuri suficiente în special la produse alimentare, suplimente şi superalimente şi am suplimentat resursele umane” spune Ciprian Stancu, fondatorul Republica BIO.

Printre categoriile cu cele mai mari creşteri se numără produsele alimentare cu 187%, suplimentele alimentare cu 273% şi îngrijire aromatică cu 646%. Şi categoria de superalimente a crescut cu 120%, în timp ce produsele apicole româneşti au înregistrat o creştere de 91%. Peste 50% dintre comenzi au fost achitate prin plată electronică, fie cu cardul, fie prin transfer bancar.

Pentru 2021 compania românească şi-a propus diversificarea accelerată a portofoliului de produse proprii şi încheierea a cel puţin un parteneriat strategic cu o reţea internaţională de retail fizic, pentru a face disponibile pe rafturile supermarketurilor şi hipermarketurilor produsele certificate marca Republica BIO. În paralel, compania va continua să investească în tehnologie, în integrarea inteligenţei artificiale în platformă şi implementarea roboticii în procesul de fulfillment.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
crestere,
alimente,
produse

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.