Românii, tot mai interesaţi de alimentaţia bio. O companie de profil anunţă că şi-a dublat cifra de afaceri în 2020
Republica Bio, unul dintre principalii jucători de pe piaţa produselor bio şi naturale din România, a înregistrat în 2020 dublarea cifrei de afaceri şi anunţă primul an cu profit, în valoare de 270.000 lei. Vânzările companiei au atins anul trecut valoarea de 6,4 milioane de lei, iar proiecţia pentru 2021 prevede o creştere cu minimum 50%.
„Republica BIO investeşte continuu, suntem o companie stabilă cu potenţial major de creştere, dovadă fiind ultimii doi ani în care cifra de afaceri a crescut cu o medie ponderată de 77%”, spune Ciprian Stancu, fondatorul Republica BIO.
Numărul clienţilor noi a crescut cu 75% în 2020 faţă de 2019, categoriile care au înregistrat cele mai ridicate vânzări fiind produsele alimentare, cu o creştere de 92% faţă de anul precedent, produsele apicole, cu 127%, superalimentele, cu 97%, şi suplimentele alimentare cu 161%.
Pentru a susţine scalarea rapidă a businessului, compania a făcut anul trecut şi o serie de investiţii, printre care se numără mutarea depozitului într-o nouă hală cu o capacitate de cinci ori mai mare decât cea anterioară, investiţii continue în soluţii tehnologice ce pun clientul în centrul procesului de fulfillment şi aplicaţii de automatizare ce folosesc inteligenţa artificială.
Reprezentanţii businessului spun că strategia companiei s-a bazat pe trei piloni de creştere: diversificarea portofoliului de produse al magazinului online, mărirea gamei de produse organice şi extinderea distribuţiei pentru produsele Republica Bio.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro