Românii sunt destul de precauţi în ceea ce priveşte cumpărăturile de pe internet

Postat la 04 octombrie 2011 16 afişări

Românii rămân destul de precauţi în ceea ce priveşte cumpărăturile de pe internet, considerându-l un proces riscant, potrivit studiului "E-commerce 2011: Tendinţe şi Atitudini. Studiu asupra utilizatorilor de internet din Romania" efectuat de către Geminus Group.

Potrivit raportului, deşi sunt foarte conştienţi de multitudinea de opţiuni pe care mediul online îl oferă cumpărăturilor, experienţa lor personală cu un asemenea mod de a cumpăra este destul de limitată.

Analizarea datelor publicate în acest raport arată că aproape toţi utilizatorii de internet români au aflat despre posibilitatea de a face cumpărături online. Totuşi, doar 54% din ei declară că au făcut cumpărături online măcar o singură dată.

Procentul de cumpărători online este cel mai scăzut printre femei. O comparaţie cu studiul similar efectuat în 2009 arată că, în cei doi ani, s-a înregistrat o creştere de doar 4%. Asta înseamnă că practic popularitatea comerţului online în România a rămas aceeaşi. În acelaşi timp, comerţul online are un mare potenţial de creştere, în special odată cu scăderea numărului utilizatorilor ce au dubii în legătură cu siguranţa tranzacţiilor online.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Românii,
cumpărături,
internet
/actualitate/romanii-sunt-destul-de-precauti-in-ceea-ce-priveste-cumparaturile-de-pe-internet-8837688
8837688
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.