Românii devin tot mai digitali: Numărul conturilor de economii deschise la ING prin Home’Bank a crescut cu peste 140% în T2/2020

Autor: Cristina Bellu Postat la 27 iulie 2020 36 afişări

Numărul conturilor de economii deschise de către clienţii ING prin platforma Home’Bank a crescut cu 144% în al doilea trimestru din 2020 în raport cu aceeaşi perioadă din 2019, majorarea fiind stimulată şi de lansarea soluţiei de economisire Round Up, care permite rotunjirea tranzacţiilor, transmit reprezentanţii ING.

Românii devin tot mai digitali: Numărul conturilor de economii deschise la ING prin Home’Bank a crescut cu peste 140% în T2/2020

Numărul conturilor de economii deschise de către clienţii ING prin platforma Home’Bank a crescut cu 144% în al doilea trimestru din 2020 în raport cu aceeaşi perioadă din 2019, majorarea fiind stimulată şi de lansarea soluţiei de economisire Round Up, care permite rotunjirea tranzacţiilor, transmit reprezentanţii ING.

În acelaşi timp, sumele deţinute de clienţi în conturile de economii şi conturile curente au crescut cu 24% comparativ cu luna mai 2019.

Potrivit instituţiei financiare, în perioada martie-mai, aproape 50.000 de noi clienţi şi-au activat contul de ING Home’Bank, iar în ceea ce priveşte gradul de utilizare, în primele cinci luni din 2020, clienţii ING au generat un trafic de peste 79,9 milioane de sesiuni şi au efectuat aproximativ 19,8 milioane de tranzacţii, dintre care mai mult de 90% au provenit de pe dispozitive mobile.

Totodată, numărul de tranzacţii e-commerce efectuate în perioada martie-mai 2020 s-a majorat cu 27% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, “ceea ce reprezintă o rată normală de creştere în raport cu anul precedent, însă valoarea acestora a crescut cu aproximativ 20%”.

În ceea ce priveşte comportamentul de consum al clienţilor ING în perioada regimului de izolare, analiza băncii indică pentru categoria FMCG, reprezentată în special de supermarket-uri, cea mai mare creştere în materie de vânzări.

“Deşi numărul tranzacţiilor a scăzut în perioada stării de urgenţă, valoarea totală a acestora a crescut, generând o creştere de până la 50% a valorii medii a unui bon de cumpărături pentru clienţii ING Bank România”, spun reprezentanţii băncii.

Pe locul doi, sectorul de redecorare a locuinţei (mobilier, amenajări interioare, materiale de construcţii) a înregistrat o creştere de 23% la mijlocul lunii martie, comparativ cu mediile săptămânale ale lunii februarie.

La polul opus, cea mai afectată categorie a fost cea a călătoriilor, unde volumul total săptămânal al sumelor cheltuite a scăzut cu până la 96% comparativ cu media săptămânală din februarie pentru bilete de avion, agenţii de turism şi hoteluri. De asemenea, cheltuielile asociate categoriei transport au înregistrat scăderi semnificative, de până la 80% pentru închirierile de maşini şi transportul în comun.

Tranzacţiile în sectorul reprezentat de restaurante şi fast food au scăzut cu până la 90% în ultimele două săptămâni din martie faţă de media săptămânală a lunii februarie, clienţii ING preferând să folosească aplicaţiile de livrare de mâncare, care au avut creşteri de până la 100% în lunile martie şi aprilie, în raport cu luna februarie.

Subcategoria reprezentată de filme, cinematografe, teatre şi jocuri a înregistrat o uşoară scădere la începutul stării de urgenţă, însă ulterior a revenit la acelaşi nivel din perioada anterioară, ca urmare a utilizării mai accentuate a platformelor de streaming. Subcategoria de muzică este singura care a înregistrat creşteri constante începând cu a doua jumătate a lunii martie, creşteri generate de aplicaţiile pentru muzică, concluzionează analiza ING.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
ing,
crestere,
conturi,
deschidere,
economii,
romani,
tranzactii

ALEPH STORY: Educaţie fără bani! O discuţie cu Dana Ciriperu, redactor-şef adjunct Ziarul Financiar şi Ioana Răduca, head of content Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.