România continuă să fie veriga slabă a regiunii pentru grupul Metro

Autor: Cristina Roşca Postat la 16 ianuarie 2013 20 afişări

Consumatorii români au continuat să fie reticenţi anul trecut atunci când au trebuit să scoată bani din portofel pentru cumpărături, piaţa locală fiind alături de Polonia veriga slabă a regiunii pentru grupul german Metro.

România continuă să fie veriga slabă a regiunii pentru grupul Metro

Consumatorii români au continuat să fie reticenţi anul trecut atunci când au trebuit să scoată bani din portofel pentru cumpărături, piaţa locală fiind alături de Polonia veriga slabă a regiunii pentru grupul german Metro.

“În Europa de Est vânzările în moneda locală au fost similare în 2012 cu cele din anul anterior în pofida reticenţei consumatorilor din Polonia şi România. Businessul non-food a fost dificil, situaţie care a împiedicat ca evoluţia vânzărilor să fie mai bună”, spune raportul Metro despre evoluţia lanţului Real în regiune. Anul trecut vânzările grupului Real la nivelul tuturor pieţelor a fost de 11 mld. euro. Grupul german a vândut în 2012 operaţiunile Real din România, Polonia, Ucraina şi Rusia, păstrând doar operaţiunile din Germania şi Turcia. Cumpărătorul este grupul francez Auchan, iar tranzacţia urmează a se finaliza în acest an.

Citiţi continuarea articolului în secţiunea Retail & Agrobusiness de pe www.zfcorporate.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Metro,
consumatori,
operatiuni
/actualitate/romania-continua-sa-fie-veriga-slaba-a-regiunii-pentru-grupul-metro-10476993
10476993
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.