“Robotul” care tine sistemul de vanzari al eMag a vandut televizoare de 2.700 de lei cu 180 de lei.
O eroare tehnica a sistemului informatic care sustine magazinul online al eMag, cel mai mare retailer IT&C din Romania, a determinat reducerea sau marirea chiar si cu peste 2.500 de lei a preturilor pentru cateva sute de produse, situatie in care, spre exemplu, televizoare cu un pret de lista de 2.700 de lei au putut fi comandate cu mai putin de 200 de lei, a anuntat Radu Apostolescu, directorul de marketing al eMag, intr-o postare pe blogul retailerului.
"Ne-am confruntat in acesta dimineata cu o problema de interconectare intre servrele interne si datacenter care a dus la desincronizarea mecanismelor de actualizare a site-ului, rezultatul cel mai grav fiind afectarea preturilor de vanzare pentru 463 de produse", scrie Apostolescu, care a anuntat ca eMag isi va asuma diferentele de pret generate de eroare si va livra la pretul de 180 de lei televizoarele care costa de fapt aproape 3.000 de lei.
Cititi mai multe pe www.zf.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro