Retargeting Biz: „În această perioadă acţiunea de cumpărare este extrem de rapidă, aşadar este necesară eliminarea tuturor elementelor care îngreunează procesul de cumpărare"

Autor: Andra Stroe Postat la 27 octombrie 2021 126 afişări

Retargeting Biz: „În această perioadă acţiunea de cumpărare este extrem de rapidă, aşadar este necesară eliminarea tuturor elementelor care îngreunează procesul de cumpărare"

Potrivit reprezentanţilor platformei automatizate de marketing Retargeting Biz, în 2020 s-au înregistrat peste 500.000 de tranzacţii la nivel naţional în ziua de Black Friday, aproape dublu faţă de cifrele din 2019. „Fenomenul nu mai poate fi demult ignorat. În 2020 s-au înregistrat peste 500.000 de tranzacţii la nivel naţional în ziua de Black Friday, aproape dublu faţă de cifrele din 2019. Dacă analizăm rezultatele, ne apropiem uşor de 4.500-5.000 de tranzacţii într-un singur minut, în special în primele ore ale zilei. Iar faptul că mai bine de jumătate din toate aceste tranzacţii sunt făcute dintr-un singur click nu face decât să confirme ritmul accelerat caracteristic perioadei” susţine Rareş Bănescu, CEO Retargeting Biz, într-un comunicat. Potrivit lui, majoritatea clienţilor companiei pe care o conduce au înregistrat volume de trafic şi vânzări chiar şi de trei ori mai mari pe 13 Noiembrie (data oficială Black Friday în 2020 în România), iar anul acesta se aşteaptă la menţinerea, dacă nu chiar accentuarea acestor tendinţe.

Reprezentanţii businessului spun că aplicaţia Retargeting Biz conţine acum un ghid detaliat, cu sfaturi practice şi explicaţii referitoare la pregătirea, implementarea şi eficientizarea campaniilor de Black Friday, care poate fi descărcat din aplicaţie, lansat cu ocazia apropierii acestui eveniment.

„Magazinele online trebuie să aibă în vedere faptul că în această perioadă acţiunea de cumpărare este extrem de rapidă, aşadar este necesară eliminarea tuturor elementelor care îngreunează procesul de cumpărare. Scopul nostru a fost să le permitem comercianţilor din mediul digital să se concentreze pe procesul de vânzare şi să îl poată maximiza implementând planul de acţiune recomandat de specialiştii noştri” subliniază Alina Mitrică, CCO Retargeting Biz.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
cumparare,
actiune,
perioada

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.