Retargeting Biz anunţă o investiţie de 3 milioane de euro într-o nouă platformă. Cu ce noutăţi vine aceasta pentru clienţii companiei

Autor: Andra Stroe Postat la 15 septembrie 2021 47 afişări

Retargeting Biz anunţă o investiţie de 3 milioane de euro într-o nouă platformă. Cu ce noutăţi vine aceasta pentru clienţii companiei

Compania românească Retargeting Biz, specializată în furnizarea de soluţii de automatizare a proceselor de marketing digital pentru magazinele online, anunţă că a lansat oficial noua platformă de marketing automatizat all-in-one, dedicată magazinelor online locale şi internaţionale şi clienţilor acestora, în urma unei investiţii de peste 3 milioane de euro.

„Fiind o platformă foarte complexă, procesul a durat doi ani şi jumătate, iar la realizarea ei au lucrat mai multe echipe, atât interne, cât şi externalizate. A fost creată în totalitate cu echipe din România, însă am avut şi aportul colegilor din celelalte ţări, fiecare venind cu feedback şi ajutând în procesul de testare a platformei. Ca şi cifre, în medie 15 de ingineri software au lucrat în acelaşi timp la platformă, asta pe lângă resursele de business intelligence, testing, design, UX/UI, project management şi content”, spune Rareş Bănescu, CEO şi fondator Retargeting Biz.

Reprezentanţii businessului spun că noul produs este deja activ şi că o parte dintre clienţii existenţi deja au fost mutaţi pe noua tehnologie, feedback-ul fiind unul pozitiv. Alina Mitrică, CCO Retargeting Biz, descrie platforma drept uşor de folosit, bazată pe AI şi automatizarea proceselor, cu resurse bogate de design grafic şi conţinut auto-generat şi două noi canale de marketing de ultimă generaţie.

„Aduce atât îmbunătăţiri la nivelul serviciilor deja existente, cât şi două noi servicii, recomandări personalizate şi newsletter dinamic de o complexitate foarte mare şi cu eficienţă ridicată în creşterea ratei de conversie şi a valorii coşului de cumpărături, precum şi în îmbunătăţirea experienţei vizitatorilor magazinelor online”, spune Alina Mitrică.

Magazinele online au la dispoziţie noua platformă indiferent de mărimea sau domeniul lor de activitate, aceasta reunind toate canalele de marketing relevante pentru un magazin online, de la reclame automatizate în Google, Facebook, Instagram, la push notifications, pop-ups, SMS, recomandări dinamice şi newsletter dinamic, cu conţinut personalizat. Platforma poate fi accesată şi din aplicaţia mobilă Retargeting Biz, disponibilă pe iOS şi Android.

„Reclamele sunt 100% automatizate, rata de conversie devine cu până la 15% mai bună, valoarea medie a comenzii şi timpul petrecut pe site cresc cu până la 20%, iar vânzările magazinelor online cresc cu până la 100%”, descriu reprezentanţii companiei avantajele serviciului.

În prezent, echipa Retargeting Biz este formată din peste 50 de persoane, dintre care 35 în România şi peste 15 în pieţele externe în care compania activează - Ungaria, Grecia şi Bulgaria. În 2020, compania a înregistrat o cifră de afaceri de aproape 10 milioane de lei în 2020, cu 58% mai mare decat în 2019. „Creşterea a venit pe fondul dezvoltării pieţei de e-commerce la nivel global, dar şi pe creşterea notorietăţii brandului Retargeting Biz şi a rezultatelor bune raportate de clienţi”, adaugă reprezentanţii afacerii.

Obiectivele din acest an vizează creşterea numărului de magazine online locale şi internaţionale care implementează noua platformă Retargeting Biz, consolidarea poziţiei pe pieţele din România, Ungaria, Grecia şi Bulgaria, dar şi extinderea pe noi pieţe europene.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
platforma,
companie,
investitie

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.