Restaurantele La Mama şi-au bugetat o creştere de 10%

Autor: Cristina Roşca Postat la 07 martie 2013 39 afişări

Lanţul de restaurante La Mama, deschis pe piaţa locală acum 14 ani, şi-a bugetat pentru acest an o creştere like-for-like a cifrei de afaceri (la un număr constant de unităţi) cu circa zece procente, până la peste 5,5 mil. euro.

Lanţul de restaurante La Mama, deschis pe piaţa locală acum 14 ani, şi-a bugetat pentru acest an o creştere like-for-like a cifrei de afaceri (la un număr constant de unităţi) cu circa zece procente, până la peste 5,5 mil. euro. Grupul controlat de omul de afaceri Cătălin Mahu, unul dintre fondatorii businessului, are nouă restaurante sub brandul La Mama - opt în Bucureşti şi unul în Mamaia - şi trei cafenele Cafepedia - două în Capitală şi una în Iaşi - cu un total de 1.000 de locuri la masă. Lunar compania Trotter Restaurant, care operează toate localurile, are 50.000 de clienţi. În 1999 Mahu a pus bazele lanţului de restaurante La Mama împreună cu Dragoş Petrescu, dar după şase ani acesta din urmă a cedat partea sa şi a decis să continue singur cu o altă reţea - City Grill.

Toate stirile sunt pe zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Restaurante,
La Mama
/actualitate/restaurantele-la-mama-si-au-bugetat-o-crestere-de-10-10652097
10652097
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.