Republica BIO, vânzări cu 93% mai mari de Black Friday 2021

Autor: Andra Stroe Postat la 18 noiembrie 2021 54 afişări

Republica BIO, vânzări cu 93% mai mari de Black Friday 2021

Republica BIO, unul dintre principalii retaileri online de produse organice şi naturale destinate sănătăţii, a înregistrat în ziua de Black Friday vânzări cu 93% mai mari faţă de anul precedent şi o creştere a numărului de comenzi cu 57%.

În ediţia de Black Friday din acest an numărul vizitatorilor din magazin a crescut cu 13%, rata de conversie – cu 43%, iar valoarea medie a coşului, cu 23%. Majoritatea comenzilor au fost plasate de pe device-uri mobile, iar plata cu cardul a rămas metoda preferată de clienţi, 55% dintre comenzi fiind achitate cu cardul online.

Tendinţa de creştere a vânzărilor s-a menţinut pe tot parcursul weekendului, astfel că, la nivelul celor trei zile (12-14 noiembrie), valoarea vânzărilor a crescut cu 79% faţă de weekendul de Black Friday al anului precedent.

Spre deosebire de anul 2020, care a adus importante segmente de clienţi noi în categoria de produse bio, în 2021 se remarcă o creştere a frecvenţei de consum şi diversificare a coşului de cumpărături.

„Ne bucură că românii prioritizează sănătatea chiar şi în cadrul evenimentelor consacrate precum Black Friday. La aproape 8 ani de când am început misiunea importantă de a le susţine sănătatea, pentru români consumul de produse sănătoase începe să devină un stil de viaţă”, susţine Ciprian Stancu, fondator Republica BIO.

Categoriile care au înregistrat cele mai mari creşteri de Black Friday în 2021 au fost produsele apicole româneşti cu 145%, suplimentele alimentare cu 174%, mierea de manuka cu 94% şi alimentele cu 92%. De asemenea, categoria de superalimente a crescut cu 55%, în timp ce produsele cosmetice şi de îngrijire a casei au avut creşteri similare cu cele de anul trecut, respectiv 74% pentru cosmetice şi 46% pentru produsele de îngrijire a casei.

„Cererea rămâne foarte ridicată pe majoritatea categoriilor de produse din magazin. Tocmai de aceea, prioritatea noastră constantă a fost creşterea portofoliului de produse şi lansarea de categorii noi, în dorinţa de a acoperi o paletă cât mai largă de nevoi pentru cât mai mulţi dintre clienţi: de la noile mămici, până la practicanţi de sport, vegani şi persoane atente la impactul asupra mediului înconjurător. Valorile care definesc şi vor defini întotdeauna Republica BIO sunt calitatea fără compromis a produselor proprii şi excelenţa în interacţiunea cu clientul”, adaugă Stancu.

Pentru finalul anului 2021 reprezentanţii businessului anunţă că pregătesc lansarea unei game noi de produse marcă proprie prin care să acopere noi ocazii de consum ale clienţilor ce sunt interesaţi de produse sănătoase.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
black friday,
vanzari,
produse

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.