Reportaj: Brandul turistic lansat in Shanghai. Cum si-a comandat Elena Udrea bere

Postat la 29 iulie 2010 49 afişări

De astazi, turistii straini vor fi invitati sa exploreze "gradina carpatina", prin noul brand turistic. Lansat la Shanghai, brandul va fi prezentat simultant in 100 de locatii din lume, scrie ziarul Gandul.

Pe un vapor de croaziera, pe raul Huangpu ce strabate Shanghaiul, Elena Udrea a facut ieri, alaturi de Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi, ultimele repetitii inaintea anuntarii brandului turistic al Romaniei, care va avea loc astazi.

Dupa ce anul trecut a fost "Land of choice", de acum inainte "Explore the Carpathian Garden" (Exploreaza gradina carpatina) este noul slogan turistic al Romaniei, care va fi lansat azi la Expozitia Mondiala de la Shanghai. Elementele brandului au fost dezvaluite la Bucuresti "pe surse", iar Udrea nici nu a confirmat dar nici nu a dezmintit informatiile, spunand ca prefera sa pastreze suspansul.

Cititi mai multe pe www.gandul.info

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
turism,
Shanghai,
brand,
Udrea,
turisti,
reportaj
/actualitate/reportaj-brandul-turistic-lansat-in-shanghai-cum-si-a-comandat-elena-udrea-bere-6742661
6742661
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.