Reacţia Apple la criticile din China: Compania cere scuze clienţilor pentru confuzii cauzate de politica de garanţie a produselor

Postat la 02 aprilie 2013 12 afişări

Directorul general al Apple, Tim Cook, a cerut scuze consumatorilor chinezi pentru confuziile cauzate de politica de garanţie a produselor, după mai bine de două săptămâni de critici din partea presei de stat din China la adresa serviciului de vânzări promovat de Apple.

Reacţia Apple la criticile din China: Compania cere scuze clienţilor pentru confuzii cauzate de politica de garanţie a produselor

 Compania verifică politica de garanţie pentru iPhone 4 şi iPhone 4S şi simplifică explicarea acesteia, precum şi a modului în care clienţii pot transmite reacţii, a afirmat Cook într-o scrisoare postată pe site-ul Apple din China, potrivit CNBC.

"Suntem conştienţi că, din cauza unei comunicări externe insuficiente, unii consideră Apple o companie arogantă, care nu acordă atenţie sau este indiferentă la reacţiile consumatorilor. Prezentăm scuze sincere pentru orice neajuns şi neînţelegere", a spus el.

Criticile la adresa Apple au început pe 15 martie, odată cu difuzarea unei emisiuni anuale despre siguranţa şi drepturile consumatorilor de către televiziunea de stat.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/reactia-apple-la-criticile-din-china-compania-cere-scuze-clientilor-pentru-confuzii-cauzate-de-politica-de-garantie-a-produselor-10706101
10706101
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.