Profi a ajuns la 150 de magazine
Reţeaua de magazine Profi a ajuns la 150 de spaţii, prin inaugurarea de azi. Este primul magazin de sine stătător în Bucureşti, plasat în vecinătatea staţiei de metrou Timpuri Noi. În Capitală, este al 23-lea magazin al reţelei, care are şi spaţii care funcţionează în regim non-stop.
Noul magazin are o suprafaţă de 440 de mp, iar investiţia pentru utilarea sa a fost de 300.000 euro, sumă ce nu include fondul de marfă. Magazinul a fost predat la cheie de dezvoltator, care a investit pentru ridicarea lui 1,5 milioane de euro.
Planurile pentru 2013 se referă la deschiderea a încă 45 de magazine, atât în format standard dar şi în alte formate ce urmează să fie lansate spre jumătatea anului - City (pentru zonele aglomerate urbane) şi Loco (pentru cele rurale), declară Cosmin Călugăru, director de expansiune al companiei Profi Rom Food. Compania a deschis anul trecut 45 de magazine, în condiţiile în care targetul de la începutul anului era de 35 de noi spaţii.
Tot anul acesta Profi va deschide cel de-al doilea spaţiu logistic, la Ploieşti, care va permite aprovizionarea mai eficientă a magazinelor din această parte a ţării prin scurtarea traseelor către ele.
Călugăru a spus că rezultatele pentru 2012 vor fi disponibile în câteva săptămâni, dar creşterea înregistrată de Profi a fost considerabilă, existând o evoluţie pozitivă nu numai din prisma numărului mai mare de magazine ci şi rezultatele comparative ale spaţiilor, care au avu şi vânzări mai mari şi mai mulţi clienţi. Reţeaua a înregistrat în 2011 o cifră de afaceri de 214,5 milioane de euro, în creştere cu 29% faţă de 2010.
Pe piaţa românească reţelele de supermarketuri sunt în plină expansiune, între acestea numărându-se Mega Image, Billa şi Carrefour Market.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro