Povestea tinerei din spatele unui brand cunoscut din Bucureşti. Cum a reuşit să pornească un nou business în doar 6 săptămâni

Autor: Andra Stroe Postat la 15 iulie 2020 217 afişări

Povestea tinerei din spatele unui brand cunoscut din Bucureşti. Cum a reuşit să pornească un nou business în doar 6 săptămâni

Ana Consulea, cofetar şi fondatoare a brandului Zexe Braserie, a deschis săptămâna trecută gelateria Zelato în Parcul Regele Mihai I (fost Herăstrau) din Bucureşti. Noul brand are în centru îngheţata artizanală şi a fost lansat cu o investiţie iniţială de aproximativ 15.000 de euro.

„Zelato s-a născut din dorinţa de a merge mai departe cu partea de gelaterie pe care o dezvoltam de ceva timp la Zexe Braserie. Îngheţata este un produs pe care îl îndrăgesc încă de la începutul carierei şi care mă inspiră enorm. Am considerat că este momentul să dăm îngheţatei noastre un spaţiu dedicat, un nume, o faţă care să corespundă 100% cu viziunea mea asupra acestui produs”, spune Ana Consulea. 

Pe lângă îngheţata artizanală, lista de produse include şi fresh-uri din fructe stoarse pe loc, limonadă, milkshake-uri din îngheţată şi alte deserturi. „Construit într-un timp record – doar 6 săptămâni –, Zelato este un business care răspunde provocărilor pe care le traversează industria din care facem parte: produsele se consumă  în regim to-go, pot fi livrate uşor, nu depindem de închiderea/deschiderea spaţiilor de servire, iar consumatorul este încurajat să petreacă timp în aer liber”, adaugă Ana Consulea.

Tânăra de 30 de ani şi-a  petrecut copilăria în bucătărie, mai exact în bucătăriile restaurantelor Zexe, ale părinţilor săi, cunoscute în Capitală pentru specificul de gastronomie românească. Povesteşte că nu a avut un model de bucătar, aşa că s-a îndreptat, din curiozitate, spre partea mai dulce, spre deserturi. Imediat după finalizarea studiilor, Ana Consulea a plecat să înveţe arta cofetăriei în Franţa, unde a avut şansa să „fure meserie” de la unii dintre cei mai buni cofetari artizani ai lumii, Eric Vergne, Pierre Herme -zeul macarons- sau Miackael Azouz.

După un an s-a întors în România şi a început să dez­volte segmentul de prăjituri din cadrul Zexe, însă lucrurile au mers mai bine decât se aştepta. „Am văzut că am din ce în ce mai multe comenzi şi, după şase luni, m-am gândit să mă separ de ei şi mi-am făcut firma mea. Bineînţeles, cu ajutorul lor la început, ei mi-au cumpărat primele utilaje, pentru că nu aveam de unde şi nici credit nu puteam să-mi fac. Asta se întâmpla în 2015”, a povestit tânăra într-un interviu acordat anterior publicaţiei Business Magazin.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
bucuresti,
brand,
deschidere

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.